От утре работа ще започне регионален кол центъра на Sony, който ще обслужва клиенти на компанията от десет страни от Източна Европа. В това число се включват следните страни: България, Босна и
Херцеговина, Румъния, Македония, Словакия, Словения, Сърбия, Унгария, Хърватска и Чехия. Клиентите от тези страни ще могат да получат в реално време актуална информация относно продукти, цени,
промоции, съвместимост, разрешаване на проблеми и гаранция, съобщават от компанията.
Телефонът за връзка с кол центъра е 0700 1 SONY (0700 1 7669). Клиентите му ще могат да ползват услугите на операторите на съответния език всеки работен ден от 9.00 до 19.00 часа. Запитвания могат са
де изпращат и на следния e-mail адрес:
support.bg@eu.sony.com
В Sony Support Center ще работят 12 консултанти, които ще обслужват клиенти на компанията на 10 национални езика. Работното време на информационния център е от 9.00 до 19.00 часа българско време за
страната и от 8.00 до 18.00 часа централно европейско време за останалите страни.