Очакваме с 15% повече немски туристи през тази година

12.03.2010 | 18:25
по статията работи:
Оптимизъм за развитието на туризма на световната борса ITB Берлин
Очакваме с 15% повече немски туристи през тази година

Морски почивки, ски ваканции, културно-познавателни обиколки, спа, уелнес и балнео-туризъм са само част от възможностите, които очакват чуждите туристи, решили да посетят България. Към тях можем да прибавим популярните еко и селски туризъм, конгресен туризъм и инсентив пътувания, приключенски туризъм, голф, винарски и гурме турове, които допълват предлагането през четирите сезона на годината. Така зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов представи България на официалната пресконференция по време на световното туристическо изложение ITB в Берлин.

Специален гост на българската пресконференция в Берлин беше председателят на Европейската СПА асоциация - д-р Зигрун Ланг. По думите й страната ни има голям потенциал за развитие на СПА, уелнес и балнео-туризъм с прекрасните природни дадености и изградената добра база.

В среща между зам.-министър Маринов и Ернст Бургбахер - парламентарен държавен секретар и федерален правителствен комисар за МСП и туризъм във Федералното министерство по икономика и технологии, е обсъдена възможността за поемане от немските здравни каси на разходите на немски граждани, които ползват възстановителни и рехабилитационни процедури в български балнео и СПА курорти.

740 хиляди немски туристи са посетили България през 2009 г. Това е ръст с почти 28% спрямо предходната година. За разлика от предишните две години, записванията в последния момент ще намалеят значително, което е ясен знак за стабилизиране по отношение на пътуванията, подчерта Маринов. Значително нарастване има при записванията за Великденските празници, които православни и католици ще празнуват по едно и също време тази година. Очакванията на туроператорите са за 2010 г. да бъде постигнат до 15% ръст от германския пазар на годишна база.

Очаква се тази година за България да летят чартъри от 30 летища в Германия до летище Пловдив. Чатърните програми ще бъдат за периода: края на м. април - края на м. октомври.

През април стартира комуникационна кампания за популяризиране на българския туристически продукт на германския пазар. Кампанията ще продължи година и ще включва 260 излъчвания на телевизионни клипове по местни тв канали, публикации в преса и външна реклама - билбордове в Берлин, Хамбург, Мюнхен, Франкфурт на Майн и Щутгарт, информира МИЕТ.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...