Пощенска банка отчита 15% увеличение на годишна база на клиентите, ползващи онлайн банкиране. Банката е регистрирала 45% увеличение на финансовите трансакции на граждани през интернет банкиране за периода януари-юни 2014 г., спрямо същия период на миналата година, което показва, че все повече потребители правят преводи, а не само следят балансите и движенията по сметките си. Клиентите предпочитат онлайн услугите поради изключителното удобство, бързина и по-ниски такси.
За първото полугодие, банката отчита и четири пъти по-голям ръст при ползването на интернет банкирането от клиентите за битови плащания, спрямо същия период миналата година.
През месец април в e-Postbank е въведена и нова функционалност за плащане на данъци, която стартира с плащания към Столична община. С новата услуга клиентите могат бързо и лесно, от сметка или кредитна карта, да платят своите данъчни задължения за недвижим имот, битови отпадъци или моторно превозно средство, а също тези на трети лица.
Регистрацията и поддръжката за услугата e-Postbank са безплатни. Безплатни са също и уведомленията чрез SMS и имейл, алармиращи потребителите за влизане в електронното банкиране от различен IP адрес, смяна на потребителско име или парола, изтрит сертификат, изтичане на валидност на сертификат, отхвърлен превод и др.
Клиентите на банката споделят удовлетворението си от възможностите за преводи между собствени сметки без такси и утежняващи механизми, за управление на информацията според предпочитанията си, така че да виждат целия си финансов профил (активи и пасиви) на един екран, а също така от лесното и бързо нареждане на преводи с иновативната опция с drag-drop.
От октомври 2013 г. Пощенска банка започна издаването на Квалифицирани електронни подписи (КЕП) от лицензирания доставчик „Система за електронни плащания България“ (СЕП България АД). С цена от 50 лв., поддръжка за 3 години, включено устройство за ползване (еSign Token), носещо сигурност, удобство и независимост, ползването на КЕП е много изгодно предложение. Чрез регистрацията в e-Postbank, освен по-голяма сигурност при подписването на трансакциите, квалифицираният подпис дава и други допълнителни предимства.
Банката има разработени отделни платформи за онлайн банкиране за граждани и фирми, съобразени с нуждите и оптимизирането на работата на двете групи клиенти. Голямо удобство за корпоративните клиенти са гъвкавите схеми за оторизация на преводите и възможността за дефиниране на различни групи потребители за подписване, които предлага интернет банкирането. В корпоративния сайт има допълнителни функционалности, като възможност за нареждане на масови плащания, възможност за създаване на офлайн заявки за движения по сметка (за клиенти с голям брой трансакции) и др., които са съобразени със спецификата на работата на тези клиенти. Въведена е и специална функционалност, която дава възможност на бюджетните организации да банкират удобно и бързо.
От юни на сайта на Пощенска банка са разработени и достъпни демо клипове, които имат за цел максимално да улеснят клиентите при извършване на основните операции в системата за интернет банкиране.
Достъпно на уебсайта на банката е и „Ръководство за потребителите на електронно банкиране“ с подробна информация за новите функционалности на платформата. При необходимост, клиентите могат да се свързват и с „Центъра за обслужване на клиенти“ или да посетят клон на Пощенска банка.