Пощенска банка получи три награди от престижния конкурс за PR и комуникации BAPRA Bright Awards. Отличията бяха връчени на банката и нейната комуникационна агенция BBDO Group по време на официална церемония в София Хотел Балкан. Наградите са за проекта „Най-добър старт за всяко дете", който беше отличен в две от най-оспорваните категории, и за кампанията „На крилете на успеха", реализирана изцяло от вътрешния PR отдел на банката. За седма поредна година конкурсът отличава най-успешните и иновативни PR кампании, реализирани от PR агенции и корпоративни комуникационни отдели в България. Целта на инициативата е да бъдат насърчени и популяризирани постиженията в сферата на комуникациите у нас.
Пощенска банка спечели награди в категория „Кампания за устойчиво развитие“ в съревнование с общо 24 кампании, в „Иновативна кампания на годината“, където участваха 15 кампании, и в „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“, където се включиха 4 компании. Престижното международно жури и тази година имаше нелеката задача да оцени над 90 проекта в 7 категории, като 19 ПР агенции и 4 вътрешни отдела премериха сили в оспорваната надпревара.
„Устойчивото развитие е основен фокус в политиката ни за корпоративна социална отговорност вече 25 успешни години. Изключително сме щастливи, че заедно с нашата комуникационна агенция реализираме проекти с висока добавена стойност за обществото и получихме две награди за проекта ни за ранно детско развитие. Радостни сме и от полученото отличие за проекта „На крилете на успеха“, защото това беше една много лична кампания за нас, изпълнена с редица предизвикателства и целяща да мотивира за нови бизнес успехи членовете на екипа ни“, коментират от Пощенска банка.