50 български туристически обекта, които са по-малко известни, ще се рекламират в рамките на комуникационната кампания на Министерството на туризма. Целта е да се насърчи българския туризъм, да се открият обекти, да се открият обекти, които са на близко настроение, но досега са оставали незабелязани. Това заяви ресорният министър Николина Ангелкова при представянето на кампанията.
Комуникационната кампанията, която ще рекламира обектите, се провежда по проект, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие“. Стойността на проекта е 1,9 млн. лв. без ДДС. Проектът е подписан през октомври 2014 г. и трябва да бъде завършен в рамките на 10 месеца, уточни Ангелкова.
Той предвижда заснемането на 50 рекламни клипа - за всеки един от обектите, ще се излъчват реклами по три национални телевизии, както и предаване по една от телевизиите, ще бъдат пуснати и рекламни статии в печатни издания.
Информация за всички обекти ще може да се намери сайтът, който предстои да се създаде – www.myastoto.bg. Към сайта ще има отпратка и от официалния туристически сайт www. bulgratiartevel.bg.
От агенцията, която изпълнява проекта, заявиха, че при предварителни анкети 83% процента от запитаните българи са показали положителни нагласи за посещение на туристическите обекти, а 61% са заявили, че ще почиват в България.
Министърът обясни, че кампанията трябва да започне колкото се може по-бързо, тъй като вече има забавяне, защото проектът е наследен от нейните предшественици. Очаква се това да стане от февруари.
Обектите са избрани на база предходен проект по ОПРР като критериите са били да има съпътстващите активности, които могат да се извършват, когато се стигне до даден туристически обект.
„Мисля и аз да посетя всичките обекти и да преценя сама какво е състоянието им, ако някъде е необходимо подобряване на средата - това ще бъде направено. Работим по варианти за намиране на допълнително финансиране за всички обекти, които рекламираме“, отбеляза министърът, цитирана от БТА.