Рекламите вече ще бъдат с нормално ниво на звука. Това произтича от подписаното днес в Съвета за електронни медии споразумение между трите страни в индустрията на телевизионната реклама -
рекламодатели, комуникационни агенции идоставчици на аудио-визуални медийни услуги, съобщава БТА.
В СЕМ бе приет единен стандарт за регулация на нивата на звука в рекламата, чието прилагане ще изравни звука на рекламите с останалата програма.
Документът се сключва между Асоциация на българските радио- и телевизионни оператори - АБРО, Българската асоциация на рекламодателите /БАР/ и Българската асоциация на комуникационните агенции
/БАКА/.
Изпълнителният директор на АБРО Мехти Меликов обясни, че новият стандарт ще бъде въведен поетапно, като от 1 април 2013 г. комуникационните агенции - членове на БАКА, ще прилагат правилата при
изработката на всички рекламни клипове, предназначени за телевизия.
Задължение на телевизионните оператори ще бъде въвеждането на контрол по спазване на изискванията на стандарта - крайната дата е 30 юни.