Business Park Sofia, Bulgaria Center, BalREc, BalPex, Expo 2000, Landmark Center, Porsche Center, Нова телевизия и Colliers International Bulgaria ще се включват в глобалната инициатива на
международната природозащитна организация WWF "Часът на Земята" на 29 март 2008 г. В рамките на един час – от 20 до 21 ч. - компаниите ще изключат осветлението си като послание за необходимостта от
незабавни мерки срещу глобалното затопляне.
Инициативата на WWF „Часът на Земята” се проведе за първи път на 31 март миналата година в Сидни, Австралия, когато повече от два милиона души и 2 100 компании изключиха светлините си за час.
Много от символите на града като Harbour Bridge и Операта станаха част от инициативата. Това доведе до едночасово понижаване на електрическата консумация в града с 10.2%, което се равнява на спиране от движение за една година на 48 000 автомобила. Тази година акцията ще "затъмни" 24 града, сред които Чикаго, Монреал, Копенхаген, Тел Авив и Банкок, а над 100 града от цял свят подкрепят събитието.
Кампанията избра изключването на осветлението като една от най-безобидните и лесни стъпки към съхраняването на планетата и част от мерките срещу глобалното затопляне. „Часът на Земята” цели да покаже, че всеки човек може да допринесе за промяна към добро, а когато тези прояви са масови, резултатът е осезателен.