Българската аутсорсинг компания – Софика Груп ще стане част от направлението „Customer Management Services” на TeleTech Holdings Inc. Това обявиха от корпорацията, която е лидер в предоставянето на аналитично и технологично базирани клиентски решения.
Окончателното споразумение вече е подписано и придобиването ще приключи следващата седмица. Засега компаниите не разкриват цената на сделката.
Софика Груп е създадена през 2004 г. и е най-голямата българска компания в областта на предоставяне на услуги за управление на клиенти. Тя има офиси в София и Пловдив, България и в Скопие,
Македония. В компанията работят 800 специалисти, които обслужват клиенти на повече от 15 езика.
TeleTech е световен лидер в аналитично и технологично базирани клиентски решения. Компанията предлага интегрирана платформа, която съчетава анализи, стратегии, процеси, системи за интеграция,
технологии и операции за улесняване на клиентското обслужване на над 1000 глобални компании и техните потребители.