Нова информация относно очакваното първичното публично предлагане (Initial Public Offering - IPO) на социалната мрежа Twitter "хвърли светлина" върху възможната дата, на която компанията ще излезе на борсата, пише "Машъбъл".
Според информация на компанията за бизнес проучвания PrivCo служителите на Twitter (с изключение на ръководството) могат да започнат да продават акции на фондовата борса считано от 15 февруари 2014 г.
Стандартният период, през който служителите нямат право да продават акции е 90 дни след старта на IPO-то, което означава, че Twitter вероятно ще "удари" търговията на Wall Street на 15 ноември.
Twitter има над 218 млн. потребители в цял свят, а приходите на микроблога за първото полугодие на 2013 г. са в размер на 254 млн. долара.
На 9 септември социалната мрежа обяви, че е придобила онлайн платформата за мобилно-ориентирана реклама MoPub, за 350 млн. долара, като част от усилията на компанията за разширяване на рекламните си канали. От началото на 2013 г. общо към 65% от всички рекламни приходи на компанията са генерирани от мобилни устройства.