"Български пощи" и „Албена" АД подписаха споразумение за сътрудничество. В пощенските клонове на страната ще се продават специални талони, с които притежателите на хартийката ще получават 10% отстъпка при резервация в хотелите на туристическото дружество в Албена и Приморско, стана ясно днес на официалното подписване на споразумението. Подписите си под документа сложиха изпълнителният директор на "Албена" АД Красимир Станев и главният изпълнителен директор на „Български пощи" Енцислав Харманджиев. Инициативата за споразумението е на пощенския оператор.
На снимката (отляво надясно): Енцислав Харманджиев, главен изпълнителен директор на "Български пощи", и Красимир Станев, изпълнителен директор на "Албена". Снимка: Econ.bg
"Сътрудничеството улеснява резервациите на хората от малките градове и там, където няма туристически бюра", изтъкна след подписването Станев.
„Български пощи все още няма лиценз за туроператорска дейност, но смята да кандидатства за такъв", разкри Енцислав Харманджиев.
Предвижда се структуриране на специална единица за тази цел, която ще се нарича "Пост турист", каза още той в отговор на въпрос на Econ.bg. Компанията предприема политика да стимулира служителите си. Всеки пощенски служител, който продаде талон за резервация в хотелите на "Албена" АД, ще получава по 7 лева.
„Български пощи" ще получава 1% от стойността на резервацията, каза още Харманджиев.
Отзиви след подписването на документа може да чуете в прикрепения аудио файл след статията.