Троян ще е една от първите български общини, които ще има свой бранд, съобщиха от общинския пресцентър, цитирани от БГНЕС.
Това е един вид търговска марка на общината, единна система от послания, акценти, лого, която трябва да направи общината разпознаваема и популярна у нас и по света. Това е задачата на Bbrand- фирмата, която преди няколко месеца се зае със задачата да изработи бранд на град Троян.
На последната среща в общината управляващите съдружници във фирмата Петко Цочев и Димитър Добрев представиха свършеното досега от екипа им. Те подчертаха, че брандирането в съвременния свят е нова тема, която обаче става все по-популярна, защото това е нещо, което добавя стойност към всеки един продукт и услуга. Като добър пример Цочев посочи инициативата на сегашното правителство, което преди броени дни е обявило поръчка за изготвянето на проект за държавен бранд.
До този момент екипът е направил анализ на региона, неговите характерни особености, настроенията и вижданията на троянци за бъдещето му. Предложените от тях варианти се основаваха на извода, че Троян - това е Балканът, а "Балканът не може да бъде разказан; Балканът не може да бъде видян на картичка, не може да бъде почувстван от разстояние. Истинският Балкан може да бъде видян само отвътре", обяснява Петко Цочев.
Именно "Балканът отвътре" е посланието на бъдещия бранд на Троян. Инициативата на Община Троян по изграждането на нейния бранд е значима, навременна и наложителна за реализация, ако искаме да вървим напред и да печелим позиции, заяви Цочев.