Американското марка Variety беше обявена за продан от собственика й Reed Elsevier Group PLC. 107-годишното списание среща все по-сериозна конкуренция в отразяването на новините от Холивуд в лицето на сайтове като The Hollywood Reporter, The Wrap и Deadline.
През 2008 г. Reed направи първия си опит да продаде всичките си издания в САЩ, но удари на камък с Variety заради финансовата криза. В следващите години холандско-британският конгломерат все пак успя да се раздели със списанието Broadcasting & Cable и изданието Publisher's Weekly, обяснява вестник „Лос Анджелис Таймс“. Сега на ред идва съдбата на холивудския лексикон, известен с термини като boffo (изключително успешен - бел.ред.) и трудните си за произнасяне по някога заглавия.
Очаква се сериозен интерес към всекидневника Daily Variety, който ексклузивно отразява различни новини от шоу бизнеса и е познат по целия свят. Този факт прави изданието ценно въпреки финансовите проблеми, които доведоха до съкращения в персонала. "Variety не е просто марка. Говорим по-скоро за нещо като трофей. Този факт може да накара много хора да платят повече, отколкото има смисъл“, коментира експерт.
За момента от Reed отказаха коментар на колко оценяват изданието. Въпреки това човек, запознат със състоянието на новинарския пазар, но нямащ право да говори публично, обяви, че вероятно цената ще бъде около 50 млн. долара.
Агенция "Блуумбърг" припомня, че през 2006 г. Variety пусна онлайн издание, което в началото беше безплатно. Ситуацията се промени 2010 г. В уебсайта могат да бъдат намерени рейтинги на телевизионни предавания, календар на различни събития от индустрията и ревюта, които могат да бъдат датирани до 1914 г.