Миналата седмица на сайта на Ню Йорк Таймс на едно място се появяват реклама и статия, чиято комбинация е особено неподходяща.
Става въпрос за рекламен банер на новия таблет iPad Air, представляващ красива подводна снимка на коралов риф с водолаз на нея.
Наглед невинното изображение обаче излиза над статия за потъналия на дъното на индийския океан злополучен самолет на малайските авиолинии, което му придава зловещ оттенък и носи черни точки за продукта на Apple.
Източник: The New York Times/Twitter
Неприятният гаф обаче далеч не е най-тежкият в историята на рекламната индустрия, която познава най-невероятни нелепи комбинации между рекламни и новинарски материали. В следващата галерия ви представяме част от най-големите падения в маркетинга, подбрани от „Бизнес инсайдър“, които със сигурност са докарали главоболия на създателите на рекламите.