Уникалните рекламни провали (ГАЛЕРИЯ) 19

02.04.2014 | 15:58
по статията работи: Георги Георгиев
Ето какво става, когато дори добри реклами бъдат поставени в неподходящ контекст
Уникалните рекламни провали (ГАЛЕРИЯ)

Миналата седмица на сайта на Ню Йорк Таймс на едно място се появяват реклама и статия, чиято комбинация е особено неподходяща.

Става въпрос за рекламен банер на новия таблет iPad Air, представляващ красива подводна снимка на коралов риф с водолаз на нея.

Наглед невинното изображение обаче излиза над статия за потъналия на дъното на индийския океан злополучен самолет на малайските авиолинии, което му придава зловещ оттенък и носи черни точки за продукта на Apple.

166186

Източник: The New York Times/Twitter

Неприятният гаф обаче далеч не е най-тежкият в историята на рекламната индустрия, която познава най-невероятни нелепи комбинации между рекламни и новинарски материали. В следващата галерия ви представяме част от най-големите падения в маркетинга, подбрани от „Бизнес инсайдър“, които със сигурност са докарали главоболия на създателите на рекламите.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....