Южнокорейският електронен производител LG Electronics си постави за цел да продаде 40 млн. смартфона до края 2013 г. С направено в понеделник заявление компанията ясно показа, че ще търси развитие на този доходоносен пазара и ще се конкурира с големите играчи, като южнокорейския Samsung и щатския Apple, коментират от „АФП“.
В съобщението си до медиите петият по големина производител на телефони в света, заяви още, че целта им е да продават средно по 10 млн. апарата през всяко тримесечие, както и да удвоят приходите си от новия клас смартфони поддържащи новите 4G мрежи по стандарт LTE.
Днес LG, която в ерата преди смартфоните бе третият по големина мобилен производител, се опитва да изплува с "умните" си телефони си от серията Optimus. Компанията е предприела мощна маркетингова кампанията за моделите си и особено набляга на смартфона от висок клас Optimus G. За момента усилията дават резултат – за четвъртото тримесечие на 2012 г. продажбите достигнаха до 8,6 млн. бройки, което скок с 56 процента в сравнение със същия период година по-рано.
Миналата седмица компанията представи последния модел на Optimus G, разполагащ с уникален full HD екран с 2 млн. пиксела – два пъти повече от тези на телефоните със стандартни HD екрани. С него LG ще конкурира iPhone 5 на Apple, както и новият Galaxy S4, на Samsung, за който се очаква да излезе в средата на март.