ЧЕЗ откри обновен Център за обслужване на клиенти в Монтана

03.04.2008 | 17:08
по статията работи: Апостол Апостолов
Проектът "Офиси на светло" има за цел обновяването на всички центрове за клиенти

В Монтана днес беше открит обновен Център за обслужване на клиенти на "ЧЕЗ България". С него офисите на ЧЕЗ България, които отварят врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия стават тринадесет в Западна България, съобщиха от компанията.

Новите офиси осигуряват пълната гама от услуги, свързани със снабдяването и разпределението на електроенергия като: присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромера и т.н.

Проектът „Офиси на светло” има за цел обновяването на всички центрове за клиенти според стандартите на ЧЕЗ за местата и нивото на обслужване и по този начин да осигури повече комфорт за клиентите и по-добри условия за комуникация.

Проектът цели също унифициране на обхвата и качеството на предлаганите услуги във всички центрове за клиенти. Стратегията предвижда и разширяване на дистанционното обслужване чрез CALL-център и Интернет.
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 27.11   176 г. – Марк Аврелий назначава сина си Комод за съимператор, с което прекъсва системата на осиновените императори в Римската империя. 1095 г. – Папа Урбан II...