Маркетингово проучване за Община Бургас и региона, вкл. проучване за нови продукти и трансгранични туристически продукти и Промоционална стратегия за специфични туристически продукти в рамките на проект „Черноморска мрежа за устойчив туризъм – стратегии за съвместен маркетинг в туризма и развитие в черноморския регион“ (BS NST) – 2.1.2.72115.179 MIS-ETC 2605“ финансиран по СОП „Черноморски басейн“2007-2013 Разработване на маркетингово проучване за туристически продукт, с идентифициране на нов/и туристически продукт/и в Община Бургас и региона, включително трансграничен туристически продукт и разработване на пазарно ориентирана промоционална стратегия с план за популяризиране на идентифицирания/ните туристически продукт/и и/или услуги, в рамките на която следва да се изготвят видео клипове, всеки от които между 2 и 4 минути, за популяризиране на туристическия продукт на идентифицираните целеви пазари.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ: 22'800 лв.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ: Икономически най-изгодна оферта.
Повече информация може да намерите тук.