Управляващият орган на Оперативна програма "Административен капацитет" (ОПАК) стартира информационна кампания по повод новата открита процедура за кандидатстване, насочена към общинските
администрации.
Процедурата е по приоритетна ос І "Добро управление”, подприоритет 1.1 "Ефективна структура на държавната администрация”, бюджетна линия BG051PO002/12/1.1-04. Общият размер на безвъзмездната
финансова помощ по процедурата е 5 млн. лв., минималната стойност за отделните проекти е 50 000 лв., а максималният праг – 200 000 лв. Проектите трябва да бъдат изпълнени в рамките на 18 месеца.
Крайният срок за подаване на проектните предложения е 17 април 2012 г., 17:30 ч.
На информационните дни експертите от Управляващия орган на ОПАК ще представят Насоките за кандидатстване, Формуляра за кандидатстване и Бюджета. Подробно ще бъдат описани допустимите разходи, които
могат да бъдат финансирани по ОПАК, както и най-често срещаните грешки и нередности при подаване на проектните предложения.
Информационните дни ще се проведат в шестте района за планиране:
- гр. София, 27 февруари, Хотел "Шератон”, зала "Средец”, от 11.00 ч. Регистрацията ще започне в 10.30 ч.
- гр. Пловдив, 5 март, Новотел Пловдив, зала "Пловдив”, 10.00 ч.
- гр. Бургас, 6 март, "Приморец Гранд хотел и Спа”, зала "Ахело”, 10.00 ч.
- гр. Варна, 7 март, "Гранд хотел Димят”, зала "Рубин”, 10.00 ч.
- гр. Ловеч, 8 март, Хотел "Президиум Палас”, Конферентна зала, 10.00 ч.
- гр. Враца, 9 март, Търговско-промишлена палата – Враца, 10.00 ч.
Пълният набор от документи за кандидатстване по процедурите е публикуван на сайта на ОПАК: www.opac.government.bg, както и на Единния информационен портал за обща и специализирана информация за
управление на Структурните и Кохезионния фонд на ЕС: www.eufunds.bg, информират от МФ.