Измислиха сутиен, който туитва

25.10.2013 | 10:05
по статията работи: Георги Георгиев
Странното дамско бельо е част от кампания за борба с рака на гърдата
Измислиха сутиен, който туитва

Атинската компания OgilvyOne е създала специален високотехнологичен сутиен, който изпраща Twitter съобщения всеки път, когато бъде разкопчан.

Не, тук не става въпрос за изобретение, което има за цел да афишира публично любовния живот на притежателките си, а за част от здравна кампания на Nestle Fitness. Въпросната цели да обърне внимание към един наболял проблем – рака на гърдата и да подкани жените да ходят по-често на профилактични прегледи.

В кампанията, която ще продължи две седмици, участва популярната гръцка актриса Мария Бакдиму. Отделно е създаден специален сайт, който включва съвети за това как жените могат сами да си направят преглед. Там се намира и Twitter акаунта, посветен на социалния сутиен.

Това не е първия път, в който маркетолози използват дрехи, за да ги свържат с Twitter. Преди няколко години английската композиторка Имоген Хип носеще специално направена рокля по време наградите „Грами“, която показваше Twitter снимки от фенове. От Microsoft също създадоха подобен проект на следващата година.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 27.01   98 г. – След смъртта на император Нерва, Траян става император на Римската империя. 1299 г. – Създадена е Османската държава, впоследствие превърнала се в...