Измислиха сутиен, който туитва

25.10.2013 | 10:05
по статията работи: Георги Георгиев
Странното дамско бельо е част от кампания за борба с рака на гърдата
Измислиха сутиен, който туитва

Атинската компания OgilvyOne е създала специален високотехнологичен сутиен, който изпраща Twitter съобщения всеки път, когато бъде разкопчан.

Не, тук не става въпрос за изобретение, което има за цел да афишира публично любовния живот на притежателките си, а за част от здравна кампания на Nestle Fitness. Въпросната цели да обърне внимание към един наболял проблем – рака на гърдата и да подкани жените да ходят по-често на профилактични прегледи.

В кампанията, която ще продължи две седмици, участва популярната гръцка актриса Мария Бакдиму. Отделно е създаден специален сайт, който включва съвети за това как жените могат сами да си направят преглед. Там се намира и Twitter акаунта, посветен на социалния сутиен.

Това не е първия път, в който маркетолози използват дрехи, за да ги свържат с Twitter. Преди няколко години английската композиторка Имоген Хип носеще специално направена рокля по време наградите „Грами“, която показваше Twitter снимки от фенове. От Microsoft също създадоха подобен проект на следващата година.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 04.02   786 г. – Харун Ал Рашид става халиф на Багдад. 1708 г. – Излиза първото напечатано произведение на Йохан Себастиан Бах – Кантата 71. 1794 г. –...