Атинската компания OgilvyOne е създала специален високотехнологичен сутиен, който изпраща Twitter съобщения всеки път, когато бъде разкопчан.
Не, тук не става въпрос за изобретение, което има за цел да афишира публично любовния живот на притежателките си, а за част от здравна кампания на Nestle Fitness. Въпросната цели да обърне внимание към един наболял проблем – рака на гърдата и да подкани жените да ходят по-често на профилактични прегледи.
В кампанията, която ще продължи две седмици, участва популярната гръцка актриса Мария Бакдиму. Отделно е създаден специален сайт, който включва съвети за това как жените могат сами да си направят преглед. Там се намира и Twitter акаунта, посветен на социалния сутиен.
Това не е първия път, в който маркетолози използват дрехи, за да ги свържат с Twitter. Преди няколко години английската композиторка Имоген Хип носеще специално направена рокля по време наградите „Грами“, която показваше Twitter снимки от фенове. От Microsoft също създадоха подобен проект на следващата година.