Стремим се непрекъснато да подобряваме мрежата си от връзки и качеството на услугите

18.11.2002 | 01:00
по статията работи: econ.bg
 

Специално за Econ.bg

 

- Г-н Огъл, какво означава наградата на TНT България, по повод на която сте тук?

Майк Огъл:

- При сравнението с други международни компании, ТНТ България на практика постигна най-доброто ниво на изпълнение на услугите по отношение на клиентите, а в същото време, и най-добрите услуги по доставка в сравнение с останалите ТНТ държави. Усилията от страна на ТНТ България наистина са огромни, подобрението е постоянно и резултатът е спечелването на тази награда. Новината е много добра за България. Лично аз, като регионален мениджър за Източа Европа, съм горд, че една от моите източноевропейски страни, именно България, получава това признание сред всички компании от ТНТ групата.

- Кои са критериите за оценка на работата на клоновете на TNT от страна на Холандското ръководство?

Майк Огъл:

- Оценяваме компаниите по обема на износа, т.е. броя на експортните пратки на седмица. Много е важно нивото на качеството на услугите. Оценяваме и бързината на доставка на пратките и доколко прецизно се изготвя необходимата документация за износните пратки. Правим оценка и на финансовите показатели на седмична база, печалбите на компаниите. Едно от най-важните неща за оценката ни са хората. Постоянно провеждаме вътрешни изследвания за удовлетвореността на хората. Изключително се радвам от факта, че България показва 99 % удовлетвореност на хората, което е един от най-високите индекси за международния бизнес.

- Имате ли наблюдение какво място заема пазарът в България в сравнение с останалите пазари в региона, за който отговаряте?

Майк Огъл:

- България показва 30 % ръст за текущата година в сравнение с миналата. Това е най-високият ръст в региона и показва, че условията за ТНТ в България са добри. Икономиката се развива добре. Напредваме много бързо, с най-големи темпове сред източноевропейските страни.

- Какви професионални умения бихте искали да внесете на българския пазар?

Майк Огъл:

- Вече притежаваме международно признатия сертификат - Investor in People, което показва, че сме изпълнили успешно изискванията за ангажираността на фирмата с обучението и развитието на персонала и имаме високо ниво на професионално управление в ТНТ България. Постоянно провеждаме професионално обучение на нашите служители. Формираме умения в екипа и хората ни се отплащат, като достигат стандартите на Investor in People.

- Какво отличава TNT от останалите компании, предлагащи експресна спедиция, куриерски услуги и логистика в Европа?

Майк Огъл:

- Предимството на ТНТ определено са хората. Разликата е стандарта на нашите служители, особено в Източна Европа. От опита си, мога да кажа, че хората в Източна Европа, съответно в България, са измежду най-добре обучените и работят с най-голям ентусиазъм.

- Какви са плановете на ТNТ за региона на Югоизточна Европа и по-специално за България. Предвиждате ли нови продукти?

Майк Огъл:

- Непрекъснато се опитваме да подобряваме връзките си, въздушният и сухопътен транспорт в Югоизточна и Източна Европа. Пример за това е фактът, че наскоро въведохме допълнителен самолет за Полша, обновихме размера на съществуващия самолет в Чехия; също така, въведохме допълнителен авиотранспорт към Букурещ, Румъния, както и сухопътен транспрт за и от  България, Гърция, Турция, Словения, Хърватска. Постоянно подобряваме връзките на ТНТ. Стремежът ни е да бъдем най-бързата и надеждна международна куриерска компания и за целта инвестираме постоянно и продължаваме да подобряваме скоростта на услугите, които предлагаме.

 

- Предимството на ТНТ определено са хората. Разликата е стандарта на нашите служители, особено в Източна Европа. От опита си, мога да кажа, че хората в Източна Европа, съответно в България, са измежду най-добре обучените и работят с най-голям ентусиазъм.

- Какви са плановете на ТNТ за региона на Югоизточна Европа и по-специално за България. Предвиждате ли нови продукти?

Майк Огъл:

- Непрекъснато се опитваме да подобряваме връзките си, въздушният и сухопътен транспорт в Югоизточна и Източна Европа. Пример за това е фактът, че наскоро въведохме допълнителен самолет за Полша, обновихме размера на съществуващия самолет в Чехия; също така, въведохме допълнителен авиотранспорт към Букурещ, Румъния, както и сухопътен транспрт за и от  България, Гърция, Турция, Словения, Хърватска. Постоянно подобряваме връзките на ТНТ. Стремежът ни е да бъдем най-бързата и надеждна международна куриерска компания и за целта инвестираме постоянно и продължаваме да подобряваме скоростта на услугите, които предлагаме.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Старият вампир извежда малкото вампирче за първото му среднощно пиршество. Набелязват жертва, малкото забива зъби и започва да смуче кръв, по едно време се спира и пита баща си: - Тате, до последна...
На този ден 15.11   1315 г. – В борбата си за независимост войските на новосъздадената Швейцарска конфедерация побеждават австрийската армия в битката при Моргартен. 1533 г. – В...