Facebook подобрява инструментите следене на брандовете

10.10.2013 | 10:55
по статията работи: Георги Георгиев
С Page Insights компаниите ще следят различни параметри, показващи интереса на потребителите към брандовете им
Facebook подобрява инструментите следене на брандовете

Социалната мрежа Facebook ще улесни маркетинговите експерти, отговарящи за страниците на брандовете, да подобрят анализите си на информацията, която събират от социалната мрежа.

В сряда мрежата пусна нова версия на Page Insights – виртуалната дъска, която позволява на мениджърите на страниците да следят трафика и потребителския интерес. При нея метриките, измерващи въпросния интерес, ще се разделят на индивидуални етикети като проверки (check-ins), лайкове и общия брой на заинтересованите потребители.

Мениджърите също така ще успеят да сравнят новите метрики с тези предишните седмици и месеци, така че да могат да разберат как отношението на потребителите към сайта им се е променяло с времето.

Актуализираният инструмент Insights също така позволява на мениджърите да разглеждат както позитивните (лайкове, споделяния), така и негативните реакции - блокирания, доклади с оплаквания. Така те ще могат да кое съдържание се харесва на потребителите и кое не.

За да онагледят по-добре новите функционалности, от Facebook публикуваха и обяснително видео, което можете да видите тук.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Женевски конвенции
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 16.01   27 г. пр.н.е. – Сенатът на Римската империя удостоява за първи път с титлата август император Гай Юлий Цезар Октавиан. 927 г. – Кордоба (в дн. Испания) е...