Социалната мрежа Facebook ще улесни маркетинговите експерти, отговарящи за страниците на брандовете, да подобрят анализите си на информацията, която събират от социалната мрежа.
В сряда мрежата пусна нова версия на Page Insights – виртуалната дъска, която позволява на мениджърите на страниците да следят трафика и потребителския интерес. При нея метриките, измерващи въпросния интерес, ще се разделят на индивидуални етикети като проверки (check-ins), лайкове и общия брой на заинтересованите потребители.
Мениджърите също така ще успеят да сравнят новите метрики с тези предишните седмици и месеци, така че да могат да разберат как отношението на потребителите към сайта им се е променяло с времето.
Актуализираният инструмент Insights също така позволява на мениджърите да разглеждат както позитивните (лайкове, споделяния), така и негативните реакции - блокирания, доклади с оплаквания. Така те ще могат да кое съдържание се харесва на потребителите и кое не.
За да онагледят по-добре новите функционалности, от Facebook публикуваха и обяснително видео, което можете да видите тук.