Instagram приюти големия бизнес

19.12.2013 | 11:35
по статията работи: Георги Георгиев
65% от най-големите световни брандове са активни в приложението за споделяне на снимки
Instagram приюти големия бизнес

Близо две трети (65%) от най-скъпите световни брандове вече разполагат с активен акаунт в Instagram. Почти всички качват там поне по една снимка на седмица. Това сочат последните данни на специалистите по брандово консултиране Interbrand, цитирани от Машабъл“.

Любопитната статистика, представена ни от Statista под формата на диаграма, е базирана на данните от най-големите 100 бранда. В нея са взети предвид данни като честотата на постингите и броя на последователите за третото тримесечие на 2013 г. сравнено с трите месеца година по-рано.

Като цяло прави впечатление, че за периода след като Facebook закупиха приложението през април 2012 г. за 1,1 млрд. долара присъствието на най-големите брандове в Instagram е нараснало значително. Изглежда че марката на социалната мрежа и новостите в апликацията за споделяне на снимки и видео са убедили големия бизнес, че си струва да инвестира в нея.

154877

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 17.12   546 г. – Крал Тотила завладява Рим. 1538 г. – Папа Павел III отлъчва от църквата английския крал Хенри VIII. 1777 г. – Франция първа признава...