От Instagram – популярното мобилно приложение за споделяне на снимки и клипове, съобщиха, че ще започнат да показват „малки количества“ снимкови и видео реклами на потребителите си през идните месеци, информира Phys.org.
Toва ще бъде първата стъпка на притежаваната от Facebook компания към генерирането на приходи от услугата.
Този ход обаче може да се окаже рискован, тъй като до момента потребителите бяха масово привличани от Instragram тъкмо поради факта, че в нея нямаше реклами. До момента абонатите можеха единствено при желание да следват различни брандове и бизнеси.
За да успокоят всички, които се притесняват, че профилите им ще бъдат наводнени от мигащи банери, от Instagram специално подчертаха, че ще се фокусират върху ограничено количество от висококачествени снимки и видеоклипове, предложени от малък брой брандове.
Миналата есен Facebook закупи популярната услуга за 715,3 млн. долара, като 300 млн. бяха в брой, а останалите в акции. По настоящем приложението разполага със 150 млн. потребители и е особено популярно сред тинейджърите и младите възрастни.