Телевизионните предавания, които потребителите стриймват през мобилните си устройства, скоро ще почнат да се отчитат в традиционните ТВ рейтинги на Nielsen. С този ход международната рейтингова агенция се стреми да остане релевантна на телевизионния пазар, на който все повече хора имат достъп до смартфони и таблети.
От Nielsen обявиха нововъведението в понеделник и обясниха как точно ще работи новата технология, когато дигиталната статистика бъде включена за сезона 2014 – 2015 г. Там ще попада филмово и рекламно съдържание, което идва от мрежата и не покрива стандартните изисквани за попадане в Телевизионните рейтинги на Nielsen.
Промяната идва в светлината на новите Twitter ТV рейтинги, които Nielsen пуснаха. Това е отделна система за оценяване. Тя е базирана на броя на туитовете по време на излъчване на дадено шоу, големината на аудиторията и импресиите на въпросните туитове.
Новите рейтинги ще бъдат от особена ползва за рекламодателите. С тях те ще могат да оценяват по-добре влиянието на рекламите си по време на онлайн стрийминга, коментират от “Maшабъл“.