Nielsen ще брои зрителите и онлайн

29.10.2013 | 17:00
по статията работи: Георги Георгиев
От 2014 г. нова рейтингова система ще брои и потребителите, които гледат телевизионни предавания през смартфона или таблета си
Nielsen ще брои зрителите и онлайн

Телевизионните предавания, които потребителите стриймват през мобилните си устройства, скоро ще почнат да се отчитат в традиционните ТВ рейтинги на Nielsen. С този ход международната рейтингова агенция се стреми да остане релевантна на телевизионния пазар, на който все повече хора имат достъп до смартфони и таблети.

От Nielsen обявиха нововъведението в понеделник и обясниха как точно ще работи новата технология, когато дигиталната статистика бъде включена за сезона 2014 – 2015 г. Там ще попада филмово и рекламно съдържание, което идва от мрежата и не покрива стандартните изисквани за попадане в Телевизионните рейтинги на Nielsen.

Промяната идва в светлината на новите Twitter ТV рейтинги, които Nielsen пуснаха. Това е отделна система за оценяване. Тя е базирана на броя на туитовете по време на излъчване на дадено шоу, големината на аудиторията и импресиите на въпросните туитове.

Новите рейтинги ще бъдат от особена ползва за рекламодателите. С тях те ще могат да оценяват по-добре влиянието на рекламите си по време на онлайн стрийминга, коментират от “Maшабъл“.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Лекарят ми предписа 2 литра вода на ден. Сметнах я в кубчета лед и ми излезе 14 уискита...
На този ден 19.12   1732 г. – Бенджамин Франклин публикува Алманах на бедния Ричард 1783 г. – Уилям Пит-младши става най-младият министър-председател в историята на Великобритания...