Оригиналните реклами на вино

26.05.2013 | 14:00
по статията работи: Петя Бързилска
Едно маркетингово решение увеличава неимоверно продажбите на вино в Япония
Оригиналните реклами на вино

Създаването на едно вино е изключително сложен процес. От избирането на перфектните условия за отглеждане на гроздето до последния детайл в етикета на готовия продукт, обясняват колегите от кулинарния сайт Kulinar.bg.

Не е нужно да искаме мнението на рекламен специалист, за да заключим, че колкото и изключителен да е един продукт, добрата реклама е тази, която довършва цялата верига. Рекламната традиция при вината, особено в България, няма силни позиции, или поне не толкова, колкото на нас ни се иска.

Защото има български вина, които заслужават световно признание. Това стана ясно и на Балканския винен фестивал, който наскоро се проведе в София. Същото може да се твърди и за повечето реклами в световен мащаб, сравнявайки ги с тези на водка, например.

Въпреки че има някои наистина гениални рекламни решения, които опровергават тези твърдения.

Япония не се слави като винен производител, но за сметка на това е един от най-сериозните вносители най-вече на френски вина.

Знаете ли на какво се дължи това? Чували сте за японския стил в комиксите – манга, нали? "Капките на Господ" е името на мангата, която се оказва най-добрият рекламен трик. С негова помощ продажбите на вино в Япония скачат неимоверно. Мангата става хит и във Франция.

Защо? Защото вината, които се споменават в комикса са напълно автентични френски вина. Накратко историята - баща оставя в наследство на сина си списък с вина, които трябва да опита, но не само да отпие, а да преживее цялата магия на виното и усещането, което носи качественото вино.

Комиксът става такъв хит, че находчиви телевизионери правят сериал по него. И резултатът е ясен – всички искат да опитат от прословутите вина.

Другият рекламен трик, който има особен ефект, е продуктовото позициониране.

Повече за оригиналните идеи за рекламиране на вино и "Шампанското на Джеймс Бонд" може да прочетете на Kulinar.bg.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
1.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 22.11   1497 г. – Вашко да Гама достига нос Добра надежда. 1906 г. – На международна конференция в Берлин е възприето съгласие сигналът SOS да бъде международен при...