В България има добри условия за инвестиции и потенциалът на страната расте

04.02.2002 | 01:00
по статията работи: econ.bg

 

 

Специално за Econ.bg.

 

- Как протече работата на AIG Life Bulgaria до момента? Какви резултати постигна дружеството?

Спирос Мосхоянис:

- AIG Life е на българския пазар вече 2 години и половина. Ние непрекъснато разширяваме нашите планове и те включват да бъдем водещата животозастрахователна компания в България. До момента компанията се развива според нашите планове. За времето, откакто AIG Life е на българския пазар, успяхме да привлечем едни от най-големите фирми като наши клиенти. Някои от тях са Shell, Citibank, HP, DHL, Българска пощенска банка и още много други. До момента около 20 000 души са направили застраховки при нас. Размерът на инвестициите на нашата компания в България е повече от 60 000 милиона USD. Нашите намерения са да укрепим още повече своите позиции на българския пазар и да останем тук завинаги.

- Какво отличава AIG Life Bulgaria от останалите компании, предлагащи застрахователни услуги на българския пазар?

Спирос Мосхоянис:

- Нашето най-голямо предимство са по-големите размерите на компанията, в сравнение с конкурентите ни на българския застрахователен пазар. Друго наше предимство е големият опит, който имаме в дейността си в много страни по света. AIG Life има офиси в над 135 страни по света. Философията на нашата компания е да наема за служителите местни хора, които са благоразумни, но решителни при поемането на рискове; които могат да носят лична отговорност за своите действия и резултати, и които са изключително ориентирани към постигане на най-високите резултати.

- Планирате ли разширяване на дейността си в България?

Спирос Мосхоянис:

- Ние планираме да разширяваме дейността на AIG Life в България. Планираме откриването на още офиси в страната, може би в Бургас и Варна. През 2003 г. имаме намерения компанията да има представителства във всички по-големи градове в страната.  

- Планирате ли да започнете предлагане на нови застрахователни продукти, ориентирани към клиентите ви на българския пазар?

Спирос Мосхоянис:

- В момента ние предлагаме традиционни застрахователни продукти и услуги. Това е така, защото пазарните изисквания са такива. Ако те се променят, ние ще реагираме с нови застрахователни продукти и услуги, които да отговорят на тези нужди.

- Как виждате бъдещото развитие на животозастрахователния пазар у нас?

Михаел Хаджидимитриу:

- Както във всяка страна по света, частното застраховане ще играе все по-голяма роля в сектора, защото правителствата няма да могат да отговорят на нарастващите нужди на хората. Затова и в България частното застраховане ще има все по-голяма роля.

Инвестицията от 60 милиона USD, която AIG Life направи в България е нещо, което може да бъде измерено. Но усилията, които бяха положени за изграждане на обектите на AIG Life в страната, усилията на всички служители на компанията, са нещо, което не може да се измери. Затова мога да кажа, че имаме сериозни планове за България и винаги осигуряваме най-добрите продукти и услуги за нашите клиенти. Затова AIG Life има най-високия възможен рейтинг за една компания, а именно ААА.

Спирос Мосхоянис:

- Считаме, че българският пазар е един обещаващ пазар, но още по-обещаващи са хората, които работят тук и ние можем да разчитаме на тях. Вярваме, че застрахователният пазар в България ще продължи да се развива. Страната ви трябва да следва тенденциите на европейския пазар по пътя към своята европейска интеграция. Считаме, че в България има добри условия за инвестиции и потенциалът на страната расте. 

 

 

 

Инвестицията от 60 милиона USD, която AIG Life направи в България е нещо, което може да бъде измерено. Но усилията, които бяха положени за изграждане на обектите на AIG Life в страната, усилията на всички служители на компанията, са нещо, което не може да се измери. Затова мога да кажа, че имаме сериозни планове за България и винаги осигуряваме най-добрите продукти и услуги за нашите клиенти. Затова AIG Life има най-високия възможен рейтинг за една компания, а именно ААА.

Спирос Мосхоянис:

- Считаме, че българският пазар е един обещаващ пазар, но още по-обещаващи са хората, които работят тук и ние можем да разчитаме на тях. Вярваме, че застрахователният пазар в България ще продължи да се развива. Страната ви трябва да следва тенденциите на европейския пазар по пътя към своята европейска интеграция. Считаме, че в България има добри условия за инвестиции и потенциалът на страната расте. 

 

 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....