До голяма степен от опаковката се определя начинът, по който даден продукт ще се консумира

11.02.2004 | 01:00
по статията работи: econ.bg

 

 Специално за ECON.BG

 

 - Г-н Кръстанов, какво е качеството на виното, което се произвежда в България?

Георги Кръстанов:

- Мисля, че българското вино е по-добро и по-качествено от доста френски, испански и италиански вина.

- Това означава ли, че е конкурентно на чуждите пазари?

Георги Кръстанов:

-Доста е конкурентно, но според мен още не може да се наложи на пазара по едни или други причини.

-Какво вино предпочита българинът?

Георги Кръстанов:

-В момента, поради състоянието на българина, което не е много розово, се пие евтино вино, но евтино вино, което е качествено; през зимата се пие червено вино, а през лятото - бяло вино. Предимно "Шардоне", както и "Мерло" и "Мавруд". "Каберне" не се пие чак толкова. Като цяло обаче, за виното няма специфичен сезон – може да се пие винаги. Едно от хубавите му качества е, че действа като антиоксидант. Вината са пълни с минерали, витамини, минерални соли, киселини, които се свързват с отровите в организма, като по този начин помагат за отстраняването на всички токсини – един вид, виното е полезно. Разбира се, не в огромно количества – както знаем, всяко нещо трябва да се прави с мярка, да не прекаляваме.

- Какво е значението на опаковката за виното?

Георги Кръстанов:

- Опаковката има много голямо значение, защото тя е първото нещо, което грабва клиента - това важи за всеки един продукт, не само за виното. Тя трябва да бъде достатъчно примамлива, достатъчно ангажираща и съответно - достатъчно достъпна, за да можем да си я позволим. Знае се, че хубавите неща имат хубави опаковки, както и хубава цена. До голяма степен от опаковката се определя начинът, по който даден продукт ще се консумира. Нашият продукт "Сангрия", например, е в Тетра Пак опаковка, която не позволява счупване и порязване. Самото съдържание се състои от вино, което е наливно, и натурален сок. Предназначена е за моментална консумация, или за т.нар. "унищожаване на място". Той не е нито за колекционери, нито за ресторанти – по скоро е за потребителя, който обича туризма, планината, морето.

- Каква е оценката Ви за "Винария 2004"?

Георги Кръстанов:

- Смятам, че е беше по-добра от миналата година. Има доста нови хубави вина, етикети, повече винопроизводители, които се появяват на българския пазар, има и по-голям интерес от страна както на българите, така и на чужденците. Според мен, подобни изложения са начин виното по-лесно да достигне до българския пазар, да увеличим търсенето и конкурентоспособността му както в България, така и в чужбина.

ECON.BG

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 13.11   615 г. – Започва понтификатът на папа Адеодат I. 1002 г. – С благословията на крал Етелред II се извършва масово убийство на датчани, живеещи в Англия. 1775...