Животозастрахователният пазар в България е с голям потенциал

08.02.2002 | 01:00
по статията работи: econ.bg
 

Специално за Econ.bg.

 

- Г-жо Брацова, какви ще бъдат вашите първи действия като мениджър на втората агенция на AIG Life България в София? Имате ли вече поставени цели и приоритети за настоящата година?

Милена Брацова:

- В началото най-важното за мен ще бъде да уведомим всички наши клиенти за новия офис на AIG Life България, да създадем още по-ефективна организация предвид новите по-добри условия. За мен, като мениджър на агенцията, приоритет ще бъде да увелича и да укрепя структурата й - към настоящия момент работят над 30 души в агенцията, предстои ни и набирането на нови агенти и мениджъри на екипи.

- Какви животозастрахователни продукти ще предлага вашата агенция на своите клиенти?

Милена Брацова:

- Това са застрахователните продукти на AIG Life България - застраховката живот, която е дългосрочна застраховка. Тя покрива живота и трудоспособността на нашите клиенти и има инвестиционен характер. Предлагаме и детски застраховки, които се изплащат при навършване на 20 годишна възраст. Също така има и застраховки, които при навършване на 18 г. от страна на детето, се трансформират директно в застраховка "Живот". Разбира се, компанията предлага още много други видове застраховки за живота и трудоспособността на гражданите.

- Предвиждате ли предлагането на нови застрахователни продукти и услуги за вашите клиенти?

Милена Брацова:

- Едногодишната застраховка срещу злополука беше разширена като покритие, което преди 2 месеца не съществуваше. Лицензът беше платен през месец ноември. Освен това интересно за нашите настоящи и бъдещи клиенти е влизането в сила от 1 февруари на индексационна клауза.

- Как виждате бъдещето на животозастрахователния пазар у нас?

Милена Брацова:

- Животозастрахователният пазар в България е с голям потенциал. Смятам, че така ще се развива и в бъдеще. Това го доказват нашите клиенти. Като допълнение бих искала да кажа, че в момента по-малко от 1% от неселението има застраховки "Живот". С придвижването на България към ЕС все повече хора ще пренасочват своите спестявания от банкови депозити към по-модерни  финансови инструменти, един от които е животозастраховките или пенсионните фондове. И въпреки затрудненото икономическо състояние на много хора, може би заради начина, по който се предлага тази застраховка на клиентите от страна на нашите агенти, те успяват да осънаят необходимостта от сключването на застраховка "Живот".

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 26.09   1371 г. – В Битката при Черномен армията на османския султан Мурад I разгромява обединените сили на сърби и българи. 1580 г. – Сър Франсис Дрейк и неговата...