Идеята е да си бъдем полезни взаимно

29.01.2003 | 01:00
по статията работи: econ.bg
 

 

Специално за Econ.bg

 

- Г-жа Михайлова, днес Корпоративна търговска банка и Econ.bg обявяват официалното стартиране на Национален конкурс "Икономист на бъдещето". Как възникна идеята за този конкурс?

Надя Михайлова:

- Идеята възникна съвместно, заедно с екипа на Econ.bg. Вече повече от година сътрудничеството ни се развива много добре и се надявам то да има ефект, както за нас, така и за икономическия портал. От рутинните ни работни разговори се породи идеята да направим нещо по-различно. Аз винаги съм имала идея банката да се рекламира не толкова като едно стандартно рекламно каре или спот, а да има по-различно рекламно присъствие. Това би допринесло за повече клиенти и по-добър обратен ефект. Така се роди идеята, заедно с ръководителя на Econ.bg - Никола Николов, който предложи да направим нещо за младите. Младите хора у нас се оказаха много творчески и ентусиазирано настроени, въпреки че непрестанно се опитват да си пробият път на Запад. Ние решихме да се опитаме да задържим част от тях в България. Конкурсът ще се разпространява предимно сред студентите чрез екипа на Econ.bg, банката ще го подпомогне финансово и с възможността един от четиримата победители да остане на работа при нас.

- Какви са условията на конкурса?

Надя Михайлова:

- На всеки три месеци ще се провежда конкурс – екипът на Корпоративна банка ще определя тема, по която всички студенти от четвърти и пети курс на икономическите университети, ВУЗ-ове и факултети в страната ще пишат. Темата ще е предимно банкова. Идеята е да си бъдем полезни взаимно. Студентите ще са полезни на банката с работите, които ще пишат. Темите няма да бъдат стандартни, няма да дават възможност за преписване на готови материали, а ще дават възможност на студентите да се развиват. С едно маркетингово проучване по определена тема, на базата на това, което са научили, студентите ще правят нещо като тестване на системата, свързана със зададената тема. Това ще е полезно и за всички останали, защото ще показва една много обективна картина. В България често се казва, че социологическите изследвания са поръчкови и макар и да са обективни, те до голяма степен са продиктувани от определена инстанция. Ние ще се опитаме, без да търсим реклама на Корпоративна банка, да бъдем полезни на обществото, като му показваме на какъв етап са съответните банкови услуги в България.

- Определена ли е вече първата тема?

Надя Михайлова:

- Да, първата тема е свързана са картовите разплащания в България. Тя ще се пише първите три месеца, след което ще измислим нова за следващите три месеца и така, за една година, четирима студенти ще бъдат определени като най-добри от вътрешните конкурси. Тези четирима студенти, през януари месец следващата година, ще се борят за голямата награда, която е стаж в банката с възможност за постъпване на работа. Класиралите се на първите места във вътрешните конкурси ще получават и парична награда.

- Това е една много хубава инициатива от страна на бизнеса. Какъв е начинът да се накарат повече организации да подпомагат студентите?

Надя Михайлова:

- Екипът на Корпоративна банка е млад и динамичен. Не случайно банката получи приза за Динамика на развитие за 2001 г. Идеята и желанието на  всички в Корпоративна банка е младите хора, които идват на работа при нас да имат възможност да се развиват и да претворяват онова, което са научили в директната си работа в банката. Точно това е причината да се съгласим да подпомогнем финансово и морално това събитие за България. От друга страна, по този начин ние ще намерим добри кадри, които да се развиват в областта на банковото дело. Ние сме малка банка, но сме банка, която показва добри резултати и се стреми да върви нагоре и напред.

 

- Екипът на Корпоративна банка е млад и динамичен. Не случайно банката получи приза за Динамика на развитие за 2001 г. Идеята и желанието на  всички в Корпоративна банка е младите хора, които идват на работа при нас да имат възможност да се развиват и да претворяват онова, което са научили в директната си работа в банката. Точно това е причината да се съгласим да подпомогнем финансово и морално това събитие за България. От друга страна, по този начин ние ще намерим добри кадри, които да се развиват в областта на банковото дело. Ние сме малка банка, но сме банка, която показва добри резултати и се стреми да върви нагоре и напред.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 12.11   680 г. – Започва 6-ият вселенски събор в Константинопол. 1914 г. – Първа световна война: Османската империя обявява война на държавите от Антантата. 1918 г....