Специално за ECON.BG
- Г-жо Безуханова, да очакваме ли нови продукти и технологии в банковия сектор?
Саша Безуханова:
- След процеса на централизация на информационните ресурси на по-големите банки би следвало да се повиши и тяхната гъвкавост в предлагането на нови банкови продукти. Друг технологичен фактор за увеличение на портфолиото продукти на търговските банки ще бъде интеграцията на различните канали за тяхното предоставяне.
- Какви тенденции предвиждате по посока на конкуренцията в сектора?
Саша Безуханова:
- Конкуренцията за привличане на нови клиенти ще става все по голяма. В тази връзка, критичен фактор за всяка една банка ще бъде намаляване времето за разработка и пускане на пазара на съответен подукт. Основен фактор за повишаване конкурентоспособността на всяка банка би бил хармонизацията между бизнес процесите и информационните технологии.
- Как виждате мястото на Интернет банкирането в бъдещето развитие на банковия сектор у нас?
Саша Безуханова:
- Все още използването на Интернет, като среда за извършване на различни видове разплащания, не е достатъчно популярно у нас. Все пак значението на този канал ще бъде все по-ключово при разработването и предлагането на нови продукти, както и повишаване качеството на обслужване на крайните клиенти.