Ние сме първата българска компания, която защити името си в електронното пространство

17.02.2003 | 01:00
по статията работи: econ.bg
 

 

Специално за Econ.bg

 

- Г-н Петров, продуктите на "Оргахим" добиха голяма популярност на българския пазар. Как стигнахте дотук?

Валери Петров:

- Продуктите на "Оргахим" са познати на българските потребители от много години. Компания със стогодишно успешно съществуване, с толкова богата продуктова гама и специално отношение към клиентите от всеки бранш, трудно би останала непозната за хората. Може би, новата съвременна политика, която компанията предприе през последните две години я направиха още по- популярна и обичана от клиентите.

Новата политика стартира с промяна в имиджа на фирмата, който касае, както фирмената политика, така и новия вид на продуктите, които се произвеждат в "Оргахим" - новите опаковки, които въведохме, новите продукти, които постоянно предлагаме на нашите клиенти, новите рекламни материали, които пускаме на пазара, фирмените магазини, които откриваме в страната. Всичко това е както един успех, така и ангажимент, който ни кара  винаги да сме първи и да реагираме адекватно на растящите изисквания на клиентите и естествено, на европейските норми и стандарти, които чукат на вратата на всяка уважаваща себе си фирма.  

- Помогна ли ви рекламата?

Валери Петров:

- Определено  да. Но тя не е самоцел и не трябва да се разглежда единствено и само като реклама. Тя е част от цялостната маркетингова стратегия на фирмата.

- Каква част от продукцията на "Оргахим" е за износ, кои са основните ви пазари?

Валери Петров:

- Продуктите ни за широкия потребител се предлагат най-вече на българския пазар, но все повече намираме реализация и в други държави, като Русия, Молдова, Беларус, Австралия, Румъния. По-специфичните продукти, които произвеждаме, като полиестерни смоли, фталов анхидрид и др. се продават успешно в Турция, Египет и др.

- Кои са конкурентите ви на вътрешния пазар, български или чужди марки предпочита да купува българина?

Валери Петров:

- Конкуренцията в този бизнес е доста голяма и не винаги лоялна. На българския пазар има много фирми производителки на продукти като тези, които предлага Оргахим, но с доста съмнително качество, има и много вносители на качествени и недотам качествени чужди производители, които или подбиват цените или предлагат наистина много добро качество, но на цена, която за съжаление много малко българи могат да си позволят.

"Оргахим" АД е първата българска компания, защитила името си в електронното пространство като законен притежател на търговска марка.

- Бихте ли ни разказали за това?

Валери Петров:

- На 12 септември 2002 "Оргахим" АД подаде жалба до Световната организация за защита на интелектуалната собственост (WIPO) за използването на домейните ORGACHIM.COM и ORGAHIM.COM от конкурентна фирма с цел нелоялна конкуренция.

Арбитражния Център на WIPO разгледа жалбата (като даде възможност за отговор на фирмата регистрирала сайта) и на 17 октомври 2002 г. излезе с решение домейните ORGACHIM.COM и ORGAHIM.COM да бъдат прехвърлени на "Оргахим" АД.

Така "Оргахим" АД е първата българска компания, защитила името си в електронното пространство като законен притежател на търговската марка ОРГАХИМ.

- Какво планирате за 2003г по отношение на предлаганата продуктова гама?

Валери Петров:

- Както винаги, ние сме готови да пуснем на пазара нови продукти, които да задоволят очакванията на потребителите. Не напразно се славим с това, че всеки сезон стартираме с все по-богата продуктова гама. От миналата година предлагаме на клиентите продукти, които отговарят на европейските изисквания за намалено съдържание на олово и сме разработили безоловни варианти на алкидни бои, лакове и др. Продължаваме да работим в тази насока и като фирма търсеща реализация на чуждите пазари, се опитваме да бъдем актуални, както с качество, така и с разнообразие.

 

Арбитражния Център на WIPO разгледа жалбата (като даде възможност за отговор на фирмата регистрирала сайта) и на 17 октомври 2002 г. излезе с решение домейните ORGACHIM.COM и ORGAHIM.COM да бъдат прехвърлени на "Оргахим" АД.

Така "Оргахим" АД е първата българска компания, защитила името си в електронното пространство като законен притежател на търговската марка ОРГАХИМ.

- Какво планирате за 2003г по отношение на предлаганата продуктова гама?

Валери Петров:

- Както винаги, ние сме готови да пуснем на пазара нови продукти, които да задоволят очакванията на потребителите. Не напразно се славим с това, че всеки сезон стартираме с все по-богата продуктова гама. От миналата година предлагаме на клиентите продукти, които отговарят на европейските изисквания за намалено съдържание на олово и сме разработили безоловни варианти на алкидни бои, лакове и др. Продължаваме да работим в тази насока и като фирма търсеща реализация на чуждите пазари, се опитваме да бъдем актуални, както с качество, така и с разнообразие.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 13.11   615 г. – Започва понтификатът на папа Адеодат I. 1002 г. – С благословията на крал Етелред II се извършва масово убийство на датчани, живеещи в Англия. 1775...