Специално за Econ.bg
Визитка
Франк Фърнес е международен лектор и световноизвестен автор. Има над 20 години опит в областта на продажбите, мениджмънта и частните консултации. Помогнал е на
хиляди професионалисти да подобрят уменията си в продажбите, мениджмънта и комуникацията с клиенти в общо 52 страни по света.
Франк е консултант и треньор на международни компании в над 40 страни. Ежедневно работи с организации от ранга на ING, VISA, HSBC, HP, Societe Generale, Panasonic, Virgin Atlantic, American
Marketing Association.
Той ще бъде лектор на предстоящия на 28 март 2013 г. семинар "King of Sales", на който *Econ.bg е медиен партньор. Повече информация за Фърнес и какво той ще представи на “King of Sales”, може да видите на сайта на събитието: https://kingofsales.eu/
Г-н Фърнес, разкажете ни повече за себе си...
Франк Фърнес:
Занимавам се с продажби вече тридесет години и обичам работата си. Започнах с продажбата на финансови услуги на базата само на комисионна и след като бях определен за най-добър консултант през
първата година, преминах в управлението и изградих екип от 120 консултанти по продажбите.
През 1993 г. се преместихме от Южна Африка в Лондон и аз започнах всичко отначало. В рамките на 4 години бях признат за един от петте най-добри консултанти по продажбите в Обединеното кралство.
Все още ежедневно продавам моите услуги като лектор и в интернет маркетинга и това ми харесва.
Как започнахте кариерата си в продажбите?
Франк Фърнес:
Бях барабанист в рок група и когато се ожених трябваше да си намеря „истинска работа“. Имах приятел, който се занимаваше с продажби. Хареса ми идеята да срещам нови хора всеки ден, както и наградата и признанието за успеха.
Разкажете ни за най-големите предизвикателства, с които сте се сблъсквали при продажбите?
Франк Фърнес:
Най-голямото предизвикателство беше да започна всичко отначало, когато се преместихме в Лондон през 1993 г. Не познавах никого, трябваше да уча много и да успея почти веднага.
Какво да очакват хората от семинара Ви в България?
Франк Фърнес:
Много работещи идеи и стратегии. Разкази за успех, както лично мои, така и за някои от най-добрите търговски представители, с които съм се срещал и работил. Забавление, вълнуващи преживявания, взаимодействие и много практични неща „за вкъщи“.
Кои са най-важните характеристики на успешния консултант по продажбите?
Франк Фърнес:
Убеденост и съсредоточеност, честност и почтеност, желание да продължава да учи и способност да преодолява отказите и да не ги приема лично.
Как да достигнем до хората, които вземат решения?
Франк Фърнес:
Способността да преодолеете служителите, контролиращи достъпа. Също така, аз първо изпращам и-мейл, с който се представям, и впоследствие се обаждам по телефона. По този начин осъществих връзка
и работя с престолонаследника на Абу Даби.
Как да приключим продажба?
Франк Фърнес:
Ако до този момент сте направили всичко правилно, приключването на продажбата трябва да се подразбира. Ако не сте убедили потенциалния си клиент, ще трябва да научите алтернативите за
приключване, емоционалното приключване и да знаете как да преодолявате възражения.
Има ли удоволствие и забавление в продажбите?
Франк Фърнес:
На мен ми харесва. Всеки ден и всеки нов потенциален клиент са предизвикателство, а хората, на които съм продал нещо преди 30 години, все още са ми добри приятели. Няма по-голямо вълнение от
приключването на продажба.