Потреблението на млечни продукти се свива

10.02.2003 | 01:00
по статията работи: econ.bg
 

Специално за Econ.bg

 

- Г-жа Стоичкова, на какво се дължи успехът на "Данон"?

Евгения Стоичкова:

- Успехът на "Данон" се дължи на разнообразието и качеството на продуктите, в комбинация с активната комуникационна и промоционална политика, на добрия имидж на марката "Данон", както и на постоянните нововъведения.

- Какъв е пазарният дял на "Данон" на българския пазар? Боите ли се от конкуренция?

Евгения Стоичкова:

- "Данон" е лидер на пазара на кисели млека от 1996 година, а от 2000 година сме на предна позиция и на пазара на прясно мляко. Конкуренцията се увеличава с годините, но засега се ограничава в сегмента на натурални кисели млека, докато при десертните кисели млека и напитките ние сме почти сами. Не се притесняваме от конкуренцията – тя е нещо нормално, когато е лоялна. Повече ни притеснява свиването на потреблението на млечни продукти.

- Колко продукта носят марката "Данон"? Кои е предпочитаната разновидност на кисело мляко на нашия пазар?

- Евгения Стоичкова:

- Около 40. Както се казва: "За всекиго по нещо". Все пак, най-консумирани остават традиционните натурални кисели млека - "Фамилия" и "Класик". Все повече се увеличават потребителите на марката "Активиа" заради нейния специфичен здравословен ефект. Добре се приемат сред децата марките "Вълшебство" и "Принц", а лятото много актуални стават "Данон за пиене" и "Фамилия Айран".

- Каква стратегия прилага "Данон" на българския пазар? Доколко ви помагат промоциите?

- Евгения Стоичкова:

- В България "Данон" съчетава новите технологии и световния си опит с българските традиции и вкус. Това помага продуктите ни да с различни, но съобразени с потребителя. Освен това, създаваме различни продукти за различните потребителски групи. Активно рекламираме и правим много промоции – това са стимули за продажбите и имиджа ни.

- Кое е специфичното в производството на млеката "Данон"?

- Евгения Стоичкова:

- Нашето производство се базира на 3 основни принципа: 100% хигиена и чистота, 100% сигурност на суровините и материалите и 100% спазване на температурния режим. Това означава, че ние познаваме всяка крава, от която се получава мляко в завода, че влизайки в затворения процес на завода, млякото няма допир с евентуални замърсители никъде, и че докато достигне до вас в крайния си вид, продуктът е бил на студено. Иначе казано, вие получавате гарантирано чист, качествен и най-важното сигурен продукт минал през много проверки. Именно това е причината киселите млека "Данон" да са по-дълготрайни и да не се надуват дори и след изтичане на срока им на годност.

- Планирате ли изненади за българския пазар през тази година?

Евгения Стоичкова:

- Разбира се, както всяка година. Първата вече започна с голямата игра "Открий планинското съкровище на Данон" с възмойност да се спечелят 1000 лева всеки ден от 14 Февруари до 4 Април. За другите изненади още е рано да говоря, иначе няма да са изненади!

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 20.11   284 г. – Диоклециан става римски император. 1194 г. – Палермо (Сицилия) е завладян от император Хайнрих VI. 1541 г. – Жан Калвин представя теорията си...