Специално за Econ.bg
- Госпожо Петрова, какво е новото в ценовата политика на 1World?
Гергана Петрова:
- От 1 май 1World предлага на своите клиенти вече нови, по-ниски цени до всички дестинации. За разлика от политиката на БТК, която разграничи цената на минута разговор до стационарните и мобилните мрежи в европейските страни, ние направихме значителни облекчения за клиентите, като минимализирахме разликата между стационарен и мобилен телефон и по този начин привлякохме много нови потребители на услугата, които досега избягваха обажданията до мобилните мрежи поради високата им цена. По този начин услугата стана по-евтина и достъпна. Намалихме значително и цената на разговорите до страните от Латинска Америка, като идеята ни е да засилим трафика от минути към този регион и дадем възможност на клиентите да разговарят евтино и до по-отдалечените страни.
- Има ли голяма конкуренция на пазара на VOIP услуги в България и как се позиционира 1World на него?
Гергана Петрова:
- В момента се забелязва изключително динамично развитие на пазара. Появяват се нови фирми, предлагащи услугата Интернет телефония, но сериозните са значително по-малко, сред тях са тези които имат добре развита мрежа от сървъри, гарантиращи добро качество и скорост на връзката. Конкуренцията на пазара се увеличава непрекъснато, доставчиците на VOIP предлагат нови и нови продукти. На фона на този бързо развиващ се пазар Уан Уърлд поддържа най-ниски цени на телефонните разговори, гарантирайки добро качество на връзката.
- С какво услугите, предлагани от 1World, превъзхождат тези на останалите доставчици на VOIP?
Гергана Петрова:
- За разлика от останалите фирми, доставчици на VOIP, при картите на Уан Уърлд цената за минута разговор е една и съща за всички номинали от карти. Това е голямо предимство, особено за онази част от населението, за която е от значение каква сума ще задели за международни разговори. Освен това трябва да се отбележи минималната разлика в цената до мобилните и стационарните мрежи. Надяваме се, че така ще привлечем много нови клиенти, които без да се притесняват спокойно ще ползват услугите ни.
Също така, новата услуга на Уан Уърлд за разговори от чужбина към България или друга точка на света е изключително евтин и удобен вариант за онези, които имат бизнес пътувания извън страната. Засега само нашата фирма предлага този вид услуга.
- Интернет телефонията е нова услуга в областта на телекомуникациите, забелязва ли се вече ръст на потребителите й у нас?
Гергана Петрова:
- Определено Интернет телефония е все още нова за голяма част от населението. Нейното трайно стъпване на пазара все още престои. Забелязва се много голям интерес от страна на клиенти, които ползвайки услугите ни виждат реална възможност за намаляване на телефонните си разходи при не по-лошо, дори бих казала сравнимо качество с БТК. Броят на потенциалните клиенти непрекъснато расте, информацията вече достига много лесно и бързо до всеки, което се дължи на интензивната реклама и все по-голямата популярност, която придоби тази услуга.
- Как ще се отрази падането на монопола на БТК от 01.01.2003 г. върху пазара на телекомуникационни услуги в България според вас?
Гергана Петрова:
- След падането на монопола на БТК конкуренцията ще стане още по-голяма, пазарът ще се либерализира напълно, кръгът на предлаганите телекомуникационни решения ще се разшири. Постепенно обаче броят на доставчиците на Интернет телефония ще се редуцира и на пазара ще останат само най-добрите, тези които имат развита мрежа и най-гъвкавата ценова политика.
- Интернет телефонията е най-евтиният начин да се говори по телефон. Какви гаранции получават вашите клиенти, че атрактивните ниски цени не са за сметка на качеството на услугата?
Гергана Петрова:
- Уан Уърлд осъществява 24-часова техническа поддръжка на системата. Качеството и скоростта на връзката се осъществява и гарантира от лидера в сферата на телекомуникациите - Global One, чийто представител за България е фирма БТК НЕТ. Така нашите клиенти са абсолютно спокойни и сигурни, че предлаганото от нас качество на връзката се гарантира непрекъснато.
- Определено Интернет телефония е все още нова за голяма част от населението. Нейното трайно стъпване на пазара все още престои. Забелязва се много голям интерес от страна на клиенти, които ползвайки услугите ни виждат реална възможност за намаляване на телефонните си разходи при не по-лошо, дори бих казала сравнимо качество с БТК. Броят на потенциалните клиенти непрекъснато расте, информацията вече достига много лесно и бързо до всеки, което се дължи на интензивната реклама и все по-голямата популярност, която придоби тази услуга.
- Как ще се отрази падането на монопола на БТК от 01.01.2003 г. върху пазара на телекомуникационни услуги в България според вас?
Гергана Петрова:
- След падането на монопола на БТК конкуренцията ще стане още по-голяма, пазарът ще се либерализира напълно, кръгът на предлаганите телекомуникационни решения ще се разшири. Постепенно обаче броят на доставчиците на Интернет телефония ще се редуцира и на пазара ще останат само най-добрите, тези които имат развита мрежа и най-гъвкавата ценова политика.
- Интернет телефонията е най-евтиният начин да се говори по телефон. Какви гаранции получават вашите клиенти, че атрактивните ниски цени не са за сметка на качеството на услугата?
Гергана Петрова:
- Уан Уърлд осъществява 24-часова техническа поддръжка на системата. Качеството и скоростта на връзката се осъществява и гарантира от лидера в сферата на телекомуникациите - Global One, чийто представител за България е фирма БТК НЕТ. Така нашите клиенти са абсолютно спокойни и сигурни, че предлаганото от нас качество на връзката се гарантира непрекъснато.