Стратегията ни за бъдещето е хотел Hilton да бъде и да остане най-добрият в София. Това е стратегията ни още от отварянето на хотела и искаме да надграждаме постигнатото, да потвърдим стратегията и да знаем, че сме на правилен път. Чакаме през септември, октомври и ноември хотелът да е много натоварен. Тогава ще имаме достатъчно възможности да докажем още веднъж репутацията на хотела.
Как ще биете например Шератон?
Не е честно да говорим за имена. Разбира се, всеки знае, че сме конкуренти. Няма нищо тайно в това. Обаче нашата стратегия няма за цел индивидуалната конкуренция, ние имаме собствена марка. Опитваме да установим дълготрайни стандарти и непрекъснато да ги усъвършенстваме. Разбира се, гледаме какво правят нашите конкуренти, но е необходимо да кажа, че всеки има свои предимства в различните сфери на обслужването. Най-общо като хотел и обслужваща компания ние искаме да предложим първокласно обслужване за бизнесмените и гостите, които идват в София.
Какво е средното натоварване на стаите и каква е амбицията на хотела за увеличението му?
Това е труден въпрос за един хотел, който току-що е открит и се утвърждава. В края на годината ще сме в по-добра позиция да ви отговоря на този въпрос. Обаче това не означава, че нямаме цели. Нашата цел е да постигнем средно 50% заетост до края на годината. Все още не сме там, но разчитаме на септември, октомври, ноември и дори първата половина на декември, защото има големи предстоящи събития: конференции на международно ниво, като тази на НАТО, организирана от президента.
Каква е заетостта в момента?
В момента през делничните дни стига до 50%, но през уикендите пада до 20% Това е нормална заетост за лятото. Трябва да се разбере, че имаме 245 стаи, по-големи сме от други основни конкуренти. Така че нашите 20-25% са на нивото на 50% за други, а за трети - 35%. Това са верните цифри. Но за момента през петте делови дни на седмицата стигаме до 50% от бизнестрафик. През уикендите този процент пада, защото бизнесмените се прибират за почивните дни. Но през септември ще се промени драстично. Това е нашата прогноза.
Имате ли по-различни идеи от вашите конкуренти?
Да, имаме начини да се разграничим от нашите конкуренти. Имаме услуги, ориентирани изцяло, 100% към бизнесконференциите и срещи, които по цял свят са известни като Hilton meetings. Имаме клубна стая, която е абсолютно еднаква по тип като бизнесстаите за първа класа полети на най-големите авиокомпании на летищата. В клубната стая бизнесменът разчита на всичко - срещи, закуска, почивка, четене на вестници, слушане на любими компактдискове.
Тази стая може ли да се ползва от всички бизнесмени, или е само за хората, които са наели стаи?
Не е за всички бизнесмени. Тя е на същия принцип като в първа класа на летищата, отгоре на всичко имаме тераса, която е много популярна вече за нашите гости в ресторанта.
Имаше някои слухове в началото на годината, че хотелът би трябвало да се открие всеки момент, но има спорове за собствеността на земята между реститути и общината.
Не знам как такава информация се е появила, тъй като наистина няма нищо общо с реалността. Ние открихме хотела точно на момента, ако имате възможност да видите основния документ между компанията собственик и строителната компания, ще видите, че хотелът трябваше да се открие точно на 27 март. Открихме го точно в уговорения ден, без отлагане.
/Предоставено от BEF News Desk/
/Предоставено от BEF News Desk/