Целта ни е да предлагаме най-доброто и като продукция, и като сервиз

23.05.2002 | 01:00
по статията работи: econ.bg
 

Специално за Econ.bg

 

- Г-н Терзиев, бихте ли представили дейността на "Мотокар-сервиз" ООД?

Георги Терзиев:

- Фирма "Мотокар-сервиз" ООД е регистрирана на 21 юни 1989 г. в град Пловдив с предмет на дейност ремонт и рециклиране на дизелови кари. От началото на 1997 г. фирмата ни е официален представител за България, с изключителни пълномощия за продажба и сервиз на продукцията на "Linde AG" Германия.

- Като изключителен представител на Linde AG, какви продукти на този водещ производител на подемна техника предлагате на българския пазар?

Георги Терзиев:

- На българския пазар предлагаме всички видове кари, в това число дизелови, газо- и електрокари. От складовата техника "Мотокар-сервиз" ООД предлага на своите клиенти ръчноводими и електрически колички, както и специализирани електрокари за обработка на палетизирани товари. Също така предлагаме контейнеровози с товароподемност от 8 до 45 тона, които могат да бъдат нови, рециклирани или машини втора употреба, производство на "LINDE".

- В България има не малко производители на подемна техника. Какви са предимствата на продуктите и услугите, които предлага "Мотокар-сервиз" ООД пред останалите производители и вносители у нас?

Георги Терзиев:

- Продукцията на "LINDE" се отличава със свойте икономически, екологични и производствени стандарти, които са резултат от дългодишният опит в прилагането на съвремени технологии. Уникалното в мотокарите е хидростатичното задвижване, чийто работен ресурс достига до 30 000 мото часа. Натоварването на двигателя от хидростатиката е по-малко и това повишава експлоатационния режим на цялата машината. Благодарение на специалните блокировки в хидростатиката, мотокарите "LINDE" са с най-къс спирачен път. А липсата на спирачна помпа, накладки и спирачна система води до значително снижаване разходите за обслужване.

Друго важно предимство е икономичността. Най-продаваната машина "LINDE" за 2001 година е газокар H16T. От нея са продадени 11 850 машини през миналата година, като разходът на гориво на час при режим на натоварване 100% е само 2,3 кг/ч.

И разбира се, не на последно място трябва да се отбележат значителните постижения в намаляването до минимум на вредните емисии в отработените газове и шума .

Много важно преимущество за нашите клиенти е, че "Мотокар-сервиз" ООД осигурява гаранционен и извънгаранционен сервиз. Нашите високо квалифицирани специалисти поддържат закупените в България машини, чиито брой вече надвишава 300.

- Кои са вашите партньори в бизнеса и целите, които ще преследвате в бъдеще?

Георги Терзиев:

- С гордост мога да заявя, че сме предпочетeни от фирми като: Metro C&C, Загорка, Кока Кола, Liebherr, Ytong, Knauf, Nestle, Baumit и още осемдесет и четири български и чуждестранни компании. Целта ни е да предлагаме най-доброто и като продукция, и като сервиз. 

 

- С гордост мога да заявя, че сме предпочетeни от фирми като: Metro C&C, Загорка, Кока Кола, Liebherr, Ytong, Knauf, Nestle, Baumit и още осемдесет и четири български и чуждестранни компании. Целта ни е да предлагаме най-доброто и като продукция, и като сервиз. 

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....