Хаштаговете стават все по-важна част от онлайн атмосферата. Дори лидерът в социалните мрежи Facebook се убеди в това и ги въведе преди дни.
Хаштаговете (#) правят възможно свързването на публикации с близко съдържание. Ползите от тази опция още не са особено разучени от бизнес общността. Възможността да „тагваш“ и търсиш чрез символа # може да бъде използвана в много аспекти на бизнеса. От сп. „Фобрс“ представят четири от тях.:
#Представяне
51% от участниците в проучване казват, че биха споделяли хаштагове на компании, ако получават за това някаква отстъпка при пазаруване. Това може да разшири полето на действие на малките бизнеси. Не подценявайте влиянието на потребителите си – те могат да представят бизнеса ви в най-добра и най-лоша страна.
#Разговор
Хаштагове отварят света на социалните медии и ви предоставят възможност да общувате с потребителите си. Ако един линк води само до уебсайта на компанията ви, то хаштагът позволява на потребителите да говорят за нея, като ви дава възможност вие също да се включите в този разговор.
#Таргетиране
Новите маркетингови инструменти позволяват на компаниите да разделят определени групи от хора. Например, ако искате да се обърнете само към хората, които имат нов дом, използвате хаштаг „нов дом“. Чрез този метод ще спечелите, защото ще намерите хората, които са активни в социалните мрежи и биха промотирали бизнеса ви, ако го харесат.
#Иновации
Тъй като хаштаговете са ново явление, те са способни на страхотни иновации. Големи компании като American Express например анонсират, че имат намерения да направят така, че потребителите да могат да поръчват чрез хаштагове.