Ferrari стана най-влиятелният бранд в света в рейтинга на компанията Brand Finance, изпреварвайки Google и Coca-Cola, съобщи Insmarket.bg. Победата на „кончето“ бе осигурена преди всичко от пословично лоялните притежатели на автомобили с марката Ferrari, обявиха авторите на проучването. Малкият производител на спортни возила, част от италианската група Fiat, харчи много по-малко за реклама, отколкото другите две компании в топ 3.
Производителят на Ferrari регистрира своеобразен рекорд през 2012 г. по продажби и реализирана печалба – компанията отчита продадени 7318 автомобила, което е почти с 5% повече, отколкото през предходния 12-месечен период. Приходите на компанията нараснаха за година с 8% до 2,233 млрд. евро, а чистата печалба достигна 244 млн. евро (което представлява ръст от почти 17,8%), съобщи електронното издание на "Ведомости".
Още за Ferrari и за това кой е най-скъпият бранд в света според класацията на Brand Finance, може да прочетете при колегите от Insmarket.bg.