Ferrari изпревари Google като най-влиятелна марка в света

19.02.2013 | 18:00
по статията работи: Лили Бончева
Победата бе осигурена преди всичко от пословично лоялните притежатели на автомобили с тази марка
Ferrari изпревари Google като най-влиятелна марка в света

Ferrari стана най-влиятелният бранд в света в рейтинга на компанията Brand Finance, изпреварвайки Google и Coca-Cola, съобщи Insmarket.bg. Победата на „кончето“ бе осигурена преди всичко от пословично лоялните притежатели на автомобили с марката Ferrari, обявиха авторите на проучването. Малкият производител на спортни возила, част от италианската група Fiat, харчи много по-малко за реклама, отколкото другите две компании в топ 3.

Производителят на Ferrari регистрира своеобразен рекорд през 2012 г. по продажби и реализирана печалба – компанията отчита продадени 7318 автомобила, което е почти с 5% повече, отколкото през предходния 12-месечен период. Приходите на компанията нараснаха за година с 8% до 2,233 млрд. евро, а чистата печалба  достигна 244 млн. евро (което представлява ръст от почти 17,8%), съобщи електронното издание на "Ведомости".

Още за Ferrari и за това кой е най-скъпият бранд в света според класацията на Brand Finance, може да прочетете при колегите от Insmarket.bg.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 21.02   1613 г. – Михаил Романов е избран за цар на Русия. 1719 г. – Улрика Елеонора се възкача на престола на Швеция и премахва абсолютната монархия в тази...