BMW отново е лидер в премиум сегмента през 2013 г.

13.01.2014 | 16:00
по статията работи: Момчил Лалев
Продажбите на марката през годината са се увеличили със 7,5%
BMW отново е лидер в премиум сегмента през 2013 г.

За девета поредна година BMW отново е най-продаваната марка в сегмента на премиум автомобилите през 2013 г., предаде агенция "Блумбърг". 

Продажбите на марката през миналата година са се увеличили със 7,5% и са достигнали рекордната за компанията бройка от 1,66 млн. превозни средства.

Ръстът в продажбите е бил подпомогнат от засиленото търсене на най-новите модели от 3-та серия и на кросовърът X1. Търсенето на новите модели от 3-та серия през 2013 г. е нараснало с 23% до над 500 000 превозни средства, докато доставките от модела X1 са се увеличили с 9,2% до 161 000 превозни средства.

"Въпреки трудностите, с които се сблъскваме на много от пазарите, на които оперираме ние ще се стремим да продължаваме да увеличаме продажбите си и да поставим нов рекорд през 2014 г.", заяви Иън Робъртсън, член на борда на директорите, отговарящ за продажбите и маркетинга на BMW.

Припомняме, че в началото на 2014 г. BMW и Toyota подписаха споразумение за съвместна разработка на платформа за спортни автомобили

Оцени статията:
5.00/1
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 20.12   1604 г. – отпечатан е първият екземпляр на книгата Дон Кихот от Мигел де Сервантес – първия бестселър в историята, пуснат в продажба на 16 януари 1605. 1699 г....