За девета поредна година BMW отново е най-продаваната марка в сегмента на премиум автомобилите през 2013 г., предаде агенция "Блумбърг".
Продажбите на марката през миналата година са се увеличили със 7,5% и са достигнали рекордната за компанията бройка от 1,66 млн. превозни средства.
Ръстът в продажбите е бил подпомогнат от засиленото търсене на най-новите модели от 3-та серия и на кросовърът X1. Търсенето на новите модели от 3-та серия през 2013 г. е нараснало с 23% до над 500 000 превозни средства, докато доставките от модела X1 са се увеличили с 9,2% до 161 000 превозни средства.
"Въпреки трудностите, с които се сблъскваме на много от пазарите, на които оперираме ние ще се стремим да продължаваме да увеличаме продажбите си и да поставим нов рекорд през 2014 г.",
заяви Иън Робъртсън, член на борда на директорите, отговарящ за продажбите и маркетинга на BMW.
Припомняме, че в началото на 2014 г. BMW и Toyota подписаха споразумение за съвместна разработка на платформа за спортни автомобили.