От днес EVN Bulgaria въвежда нов софтуерен продукт, който дава редица преимущества на клиентите по отношение на възможностите за плащане, както и по-добра и подробна информация. С него клиентите ще имат повече възможности за плащане като ще могат да плащат фактурите си навсякъде в областта на снабдяване. Например, клиент от Бургас ще може да плати фактурата си на някоя от касите в Пловдив. Въвеждането на новия софтуер дава възможност за въвеждане и на единен клиентски номер, който ще улесни и ще съкрати времето за обслужване на клиентите.
Фактурата нa клиенти, плащащи чрез e-pay, транскарт или банков превод ще бъде изпращана предварително. Това е част от проекта за бъдещо доставяне на фактурите по пощата на всички абонати. По този начин предварително ще е известна стойността на фактурата. Клиентите ще могат да проверяват потреблението си директно и да сравняват стойностите от фактурата с показанието на електромера.
Всеки клиент ще може да види сроковете за плащане на своята сметка. Това ще позволи касите да се натоварват равномерно и да се намали времето за обслужване, съобщиха от компанията.
От компанията още предвиждат кампания, с която да бъдат актуализирани адресите на абонатите. Този проект ще стартира в началото на септември.
От EVN предупреждават, че е възможно да възникнат някои временни проблеми в първоначалния период на въвеждане на системата като:
- Закъснения при изготвянето на фактурите през юни, следователно по-късен срок за плащане. На клиентите ще се даде нормална възможност за заплащане на фактурата, като в този случай няма да се начисляват наказателни лихви;
- По-дълго време на обслужване или софтуерни проблеми в началния период на въвеждане на системата. Допълнително са договорени консултации от страна на софтуерни специалисти от България, Германия, Австрия, както и от външни фирми;
- Възможно е временно забавяне на работата на кол центъра.