Facebook – идеален за реклама

12.11.2013 | 13:20
по статията работи: Георги Георгиев
Според изследване рекламите в социалната мрежа повишават продажбите с 24%
Facebook – идеален за реклама

Рекламата в социалната мрежа Facebook води до повишаване на продажбите с 24% . Това показва изследване на маркетинговата агенция Aggregate Knowledge.

Чрез проучване на разнообразни рекламни кампании анализаторите са установили, че компаниите, които включват в медийните си планове социалната мрежа Facebook отбелязват почти една четвърт повече продажби, отколкото тези, които залагат само на традиционните медии.

В България тази тенденция също е ясно видима. "Повечето компании, независимо от големината си и бранша вече ясно разбират нуждата да присъстват във Facebook, за да постигат резултати в бизнеса си”, коментира Борислав Айтов, изпълнителен директор на агенция за Facebook маркетинг.

Изследването потвърждава и последните данни от развитието на онлайн пазара у нас - само за 2012 г. ръстът на интернет рекламите в България е 25%. Голяма заслуга за това има налагането на Facebook като ефективен рекламен канал както за големия, така и за малкия и среден бизнес.

По думите на експерта основното предимство на социалната мрежа е непосредственото общуване с потребителите, което неизменно влияе върху продажбите. Тези данни са подкрепени и от факта, че Facebook непрестанно разработва рекламните си канали, така че да бъдат разнообразни и атрактивни и да достигат до максимално много хора. Важното е обаче посланията да бъдат таргетирани правилно и професионално, за да окажат реален ефект върху бизнес резултатите, обясни Айтов.

Именно релевантността на рекламите е и една от основните причини бюджетите, дадени там да имат своето видимо отражение върху продажбите. Това важи и за онлайн, и за офлайн бизнеса.

Начинът, по който рекламите във Facebook достигат до потребителите е много по-различен и ненатрапчив от традиционните такива.

Освен това във Facebook е много по-трудно да пуснете съдържание, което не отговаря на истината. Там рекламните постове са съпроводени с незабавната обратна връзка на публиката, което изгражда отношения на доверие и честност. Ето защо рекламите в социалната мрежа неминеуемо са свързани с отражение върху продажбите, категорични са специалистите.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
-  Тате, защо Земята се върти? -  Как така се върти, бе! Да не си ми изпил ракията?
На този ден 25.10   1147 г. – Реконкиста: Португалците, ръководени от крал Афонсу I и кръстоносците от Англия и Фландрия, превземат Лисабон от маврите след четиримесечна обсада, което е...