Социалната мрежа Facebook отчете 60% ръст в приходите си през третото тримесечие на годината до 2,02 млрд. долара, предаде "Би Би Си".
Приходите на компанията от реклама са нараснали с 66% до 1,8 млрд. долара, като близо половината от тях са от реклама за мобилни устройства.
Увеличението на приходите е формирало нетна печалба от 425 млн. долара за отчетния период, в сравнение със загуба от 59 млн. долара за същия период година по-рано.
"Отличните резултати, които постигнахме през това тримесечие показват, че сме готови за следващия етап от развитието на нашата компания", заяви съоснователят и изпълнителен директор на
Facebook Марк Зукърбърг.
След новината акциите на Facebook поскъпнаха с 15% до 56 долара за акция, но след това се понижиха до 49 долара за акция, поради регистрирания спад на тийнейджърите сред потребителите на социалната
мрежа.
Според анализаторите много от тийнейджърите използват все по-активно приложението за споделяне на снимки Instagram, което също е собственост на Facebook.