Facebook имитира Twitter. Въвежда хаштагове

13.06.2013 | 11:20
по статията работи: Георги Георгиев
Идеята е социалната мрежа да засили функциите си на публична трибуна
<p>Основателят на Facebook Марк Зукърбърг е сред милиардерите от еврейски произход</p>

Основателят на Facebook Марк Зукърбърг е сред милиардерите от еврейски произход

Снимка: Guliver/Getty Images
Още по темата

Социалната мрежа Facebook се надява да засили функциите си на публична трибуна като пусне хаштагове, пише „Вашингтон поуст“.

С новата функционалност, позната ни най-вече от платформата за микроблогове Twitter, Facebook добавят възможността за етикетиране (тагване) на постинг с фрази, които отбелязват, че въпросният постинг е част от по-голяма дискусия.

До момента не съществуваше прост начин да добиете по-мащабен поглед какво точно се случва и за какво си говорят хората (във Facebook).“, коментира продуктовия мениджър на социалната мрежа Грег Линдли. Подобно на хаштаговете в други социални сайтове и тези във Facebook ще започват със символа „#”.

Макар че мрежата на Марк Зукърбърг разполага с повече активни потребители от Twitter, влизащи в профилите си всеки ден съответно 655 млн. срещу 200 млн., то Facebook не толкова популярна като място за онлайн дискусии. Но тя разполага с потенциала да се превърне в такова благодарение на съдържанието си, коментира Линдли.

Така например 88 млн. американци постват във Facebooк по време на праймтайм часовете в САЩ и коментират активно това, което гледат по телевизията, допълва той

Хаштаговете на най-голямата социална мрежа ще работят по начин, подобен на тези в Twitter. Когато видите хаштаг в постинг, ще можете да кликнете върху него и да получите достъп до информационния поток, генериран от други потребители, използващи същия маркер.

Потребителите също така ще могат да търсят за специфични хашагове, да намират повече информация за най-коментираните теми, и да кликват върху хаштагове, които водят до други услуги като сайта за снимки Instagram.

Постингите, които са хаштагнати, ще са подложени правила за поверителност и споделяне, които важат и за нормалните постинги. Това означава, че дори да затрупате съобщенията си с хаштагове, никой няма да има право да ги вижда до момента, в който не разрешите, уверяват от социалната мрежа.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 01.11   79 г. – Започва едно от големите изригвания на вулкана Везувий. 1478 г. – папска була на Сикст IV за въвеждане на инквизицията в Кастилия. Начало на испанската...