Медийната компания Netflix отчете печалба от 53 млн. долара за първото тримесечие на 2014 г. От компанията, която се занимава с интернет видео стрийминг, посочват, че са добавили 2,25 млн. нови членове, с което общият размер на всички членове в глобален мащаб достига до 48 млн. потребители, съобщава “Би Би Си”.
Освен това от компанията съобщават, че предстои "увеличение с един или два долара" на месечните такси за нови членове, като това се очаква да стане по-късно през настоящата година.
Според главният изпълнителен директор Рийд Хейстингс успехът на компанията в момента се дължи на увеличаението на потребителите. Според Хейстингс увеличаването на цените за абонамент ще помогне на
фирмата да придобие повече съдържание и да представи по-добра стрийминг услуга.
Въпреки силните резултати на фирмата, Хейстингс има далеч по-високи цели. “Наближаваме 50 млн. глобални потребители, това обаче е далеч от потребителите на HBO, които са 130 млн. души”, посочва той в писмо до акционерите.