Южнокорейският електронен производител Samsung планира да отвори цяла верига от над 1400 фирмени мини магазина на територията на САЩ. Те ще са разположени в магазините за потребителска техника Best Buy и Best Buy Mobile, като се очаква да започнат работа през следващите няколко месеца, съобщава Cnet.com.
С този ход технологичната компания се очаква да засили натиска върху конкурентите си зад Океана и по-специално - Apple, които също предлагат продуктите си в собствена верига магазини.
До началото на май тази година мини магазините на Samsung ще заработят във 500-те супермаркета на Best Buy, предлагащи различна потребителска техника, както и в 410-те локации на Best Buy Mobile, специализирани в мобилната електроника. До началото на юни пък се очаква пускането на мини-веригата във 550-те магазина с големи размери.
В търговските обекти на Samsung ще се предлагат актуалните модели на смартфони (Galaxy S3, Galaxy S4 и Galaxy Note 2), както и таблети, персонални компютри и фотоапарати. Всички те ще бъдат изложени на стилни бели рафтове. Всеки магазин ще разполага и със смарт телевизор на Samsung, който нагледно ще демонстрира на потребителите как различните устройства могат да взаимодействат по между си.
При избора си клиентите ще се консултират със специално обучен персонал, който ще демонстрира продуктите, ще извършва определени малки поправки и ще активира новите устройства. Наред с това самите потребители ще могат да бъдат обучени на място как да поддържат своите таблети и телефони в оптимална форма.
Мащабното присъствие на Samsung в Best Buy – една от най-големите технологични вериги в света – ще даде на южнокорейският гигант възможност да предлага директно своите най-нови продукти, без да бъде изложен на рисковете, присъщи на бизнеса с търговия на дребно, както и да повиши размера на продажбите си.