Финансовите новини вече могат да бъдат намирани по-лесно в социалната мрежа Twitter. В понеделник тя представи новата си функционалност, наречена cashtag (кештаг).
Системата работи подобно на познатия до момента hastag (хаштаг) (#). Кештаговете единствено изискват поставянето на знака ($) преди желания символ. Например - $GOOG, $AAPL или $FB, информира сайтът „Си Ен Ен Мъни“.
Възможно е скоро нововъведението да започне да се използва и в останалите социални мрежи. Например първо Twitter започна да използва знака @. С поставянето му във Facebook се създава линк към профил на човек или фирма. От друга страна знакът, който се изписва пред хаштаговете - #, се използва и в Goolge+.
Сайтът The Verge допуска, че кештаговете са част от опитите на екипа на Twitter да увеличи съдържанието в социалната мрежа.