Социалната мрежа за микроблогове Twitter e по-близо до достигането на споразумение с телевизионни мрежи, което ще повиши количеството на качественото видео съдържание в сайта и ще привлече допълнително реклама. За това съобщиха информирани анонимни източници, цитирани от агенция „Блумбърг“.
Според изтеклата информация базираната в Сан Франциско компания е в етап на тайни преговори с щатската телевизионна мрежа Viacom за хостването на телевизионни клипове на сайта на Twitter и продажба на реклама покрай тях. До момента Twitter са дискутирали възможността за подобно партньорство с телевизионните гиганти Comcast и NBCUniversal, твърдят същите източници.
Социалната мрежа, която стартира през 2006 г. като услуга за статусни ъпдейти от 140 символа, днес се опитва да добавя видео съдържание, което да привлече хората да прекарват повече време на сайта и да гледат промоционални клипове.
До момента Twitter са сключили партньорства с притежаваната от Walt Disney спортна мрежа ESPN, Weather Channel и Turner Broadcasting System. Според информираните източници чрез тях социалната мрежа се стреми да добави повече забавни и новинарски клипове.
Статистика на Nielsen от миналия юни сочи, че една трета от активните Twitter потребители постват на сайта линк или информация за нещо, което са гледали по телевизията. В началото на тази година процентът е бил 26 на сто.