Omnicom подписа споразумение с Twitter на стойност 230 млн. долара за срок от две години. Договорът се състои в това, че Omnicom ще интегрират програмната си платформа Accuen с MoPub, информира агенция „Ройтерс“. По този начин рекламите ще достигат потребителите по по-ефективен начин.
Припомняме, че MoPub представлява мобилна платформа за рекламиране и е собственост на социалната мрежа Twitter от септември 2014 г. Сделката бе на стойност 350 млн. долара.
Двугодишната сделка ще позволи на Omnicom достъп до съществена информация в сайта за микроблогове. Като на базата на тях ще може да се изчисляват нужните за маркетинга коефициенти. От Omnicom очакват тази сделка да доведе до по-добро оценяване и таргетиране. Както и делът на мобилните реклами да се увеличи.
„Twitter беше основен рекламен партньор на наши клиенти в миналото, затова искахме да заформим по-тесни бизнес взаимоотношения с Twitter”, това заяви Джонатан Шааф, изпълнителен директор в Omnicom.
Според него средностатистическият потребител прекарва една четвърт от времето си, отделено за технологии, пред телефона. По думите му приходите от реклама върху мобилни устройства представляват 10% от всички приходи на компанията. В бъдеще Джонатан Шааф се надява този процент да се покачи.
Сделката е изгодна и за Twitter, защото компанията ще поддържа своя ръст на приходите, смятат анализатори. Но това не е първата подобна сделка за тях, съобщава Wall Street Journal. През април 2013
г. Twitter подписа договор с Publicis за 200 млн. долара.